Juni '23 - tanker

@Skattekat tillykke med din barnebarns 1 års fødselsdag :flag: :smil:

@BAB :kram: tillykke endnu engang med datteren :wink:

4 Synes om

Et billede af fødselaren, der slås med farlig tiger :astonished:

16 Synes om

Tiger Queen…? :tiger: :crown:

3 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

:tillykke: med din lille pige @BAB :flag: og også :tillykke: med barnebarn nr 2 @Skattekat :flag:

1 Synes om

Hmmm, Jeanette - hvad er det lige præcis, du ikke forstår ved den proces?

:joy:

5 Synes om

Det skide autocorrect på mobilen :ahhhhhhh: det er gruden til jeg hellere bruger computeren

3 Synes om

Af samme årsag er autocorrect det første, jeg slår fra på mobilen - jeg orker ikke at slås med den.

2 Synes om

Åh du har da fået mig til og smile af det flere gang i dag :joy:

1 Synes om

Sikke en klog kat, fortæller en anelse bestemt, der er ikke mere mad, jeg sulter :laughing:

https://youtube.com/shorts/mMPyKN3Pk7Q?feature=share

Med venlig hilsen

1 Synes om

Lige som

Ja system det er der :sunglasses:,
Men det får du stadig ikke lov og bestemme :slem:

Lige som, solen stod mere op kunne jeg godt det var skyet, og da jeg var ude med første hold vasketøj, var luften en helt anden.

Det blev helt overskyet. Og kunne se på dmi radaren, regn, har faldet meget tæt her på. Nu klare det op. Men selv om regnen ikke kom her, er luften helt anderledes

På en måde frisk

Med venlig hilsen

5 Synes om

Har fået ugens bedste mail her til morgen :smiley: Andel Energi vil gerne have lov til at overføre 2.500 kroner til min NemKonto. Det skal de da ikke høre et ondt ord for :joy: :joy:

12 Synes om

Er der nogen der ved hvad det gratis museum i Vejle hedder? (Ikke Økolariet)

Der er nærmest simultant gået hul på alle mine sokker, så da jeg alligevel havde 1½ time at slå ihjel mellem arbejde og personalemøde, gik jeg i Føtex, men tanken “det ville være fedt, hvis de havde tilbud på sampak med sokker!”
Og sørme så!

Købte et bundt af hver. :smiley: (Ooog to PIFT Passion og en bakke jordbær, mmm! :heart_eyes:)

7 Synes om

Hvad er det :thinking:

Med venlig hilsen

1 Synes om

PIFT er en øl, som de laver med hhv. citron-, mango- og passionsmag. :slight_smile:
Jeg er ret vild med den med mango, men jeg har endnu ikke smagt den med passion. - Så er spændt på den, men den skal lige køle ned. :slight_smile:

3 Synes om

Tak, jeg kan ikke lide øl, men er så vild med passionsmag, lige før jeg skal have den prøvet, må se om jeg kan finde den

Med venlig hilsen

Når jeg har smagt den, kan jeg fortælle dig om den smager mest af øl eller passion. :smiley:

2 Synes om

Vildt, har købt en udtynding saks, man kan ikke se på mit hår den er brugt, men hold da op der røg meget :smiley:

2 Synes om

Man kan helt sikkert godt smage det er en øl - dog med tydelig smag af passionsfrugt.
Jeg kan godt lide den.
Men hvis du ikke kan lide øl, ville jeg nok ikke anbefale den. :slight_smile:

2 Synes om