Tillykke
med Pinochio, sikke en skøn en ![]()
Det gode ved varmen er at man spare på foderet ![]()
Misserne drikker meget mere, spiser ca. Det samme i vådfoder (men spiser stadig ikke op, selvom de deler en pose hver morgen), men en del mindre i tørfoder, hvilket er fint…
De kan tåle at “sulte” (det står fremme så de kna spise når de lyster) og så længe de stadig spiser noget er det fint med mig ![]()
Nøøøj, det er svært at komme i gang i dag.
![]()
De dage er lange ![]()
Lidt fra Pinno’s ankomst - der som det fremgår forløb ret udramatisk:
Ca. 30 min senere blev de lukket sammen - her hilser Gunse sin nye buddy velkommen:
Og så lige en tår vand, ovenpå den lange køretur:
Hvorefter hele flokken defilerede sydpå:
![]()
Jeg har ikke rigtig drukket hvidvin siden jeg var ung og jeg må nok bare erkende, jeg aldrig bliver en hvidvinssippende forstadsfrue ![]()
I sidste uge læste jeg denne artikel: Det bedste af det billige: Vinderen får seks stjerner - taberen får to stjerner | BT Forbrug - www.bt.dk og i dag gav jeg det et skud og købte en flaske af vinderen fra Rema1000 … min vurdering: Mæh!
Burde have brugt de 55 kr. på noget mere fornuftigt … pizzadej og ost f.eks. ![]()
Du har ret @Skattekat, rødvin er meget bedre ![]()
Ikke at forglemme pizza med ost ![]()
Efter sidste renovering af min bolig, mistede jeg 13 cm. i dybden af mine vindueskarme, og når man har en langbenet kat som Alvin, er det noget man lægger mærke til. Så har med sidste omgang køb af kattefoder, købt en kattepude/træplade, for at se om det vil fungere. Tror den sidder godt nok fast, men tror ikke den ville kunne holde til kattelege/flere katte på en gang. Men nu er han jo alene, og meningen er bare at give ham mere plads at ligge på, som før i tiden. Kønt er det dog ikke.
Har fået nogle af billederne fra Katjas fest, som min mor tog ![]()
Her er jeg sammen med min “lille” nevø der bliver 18 i August ![]()
Ja ja lille og lille nevø
,
Ved godt ikke så nemt og se men se
Nu er jeg ikke på facebook, så skærme billed der fra
Jeg blev den vist i aftes
Der stod ved billedet
15 year work in progress. Artist in background
Og fra siden
AuSable vallery Animal shelter hvis nogle vil se den rigtig
Med venlig hilsen
Kun lige ankommet og allerede vraget til fordel for nogle af spejder-veninderne ![]()
Så er det godt mor godt kan være selv, og Katja er gammel nok til jeg ikke skal rende i hælene på hende ![]()
Jeg havde sådan glædet mig til en flyve tur i aften, men
Nå ja nu må jeg ikke glemme nogle, så
Inden mændene begynder at ævle og kævle op om hekse, koste og Bloksbjerg… ![]()
![]()
og måske endda brokke sig over kønsdiskrimination ![]()
Såååå skal vi liiiiige huske, at mændene også har været hekse engang; de har endda rester af skaftet endnu… ![]()
![]()
![]()
- Bare lidt øv det knækkede så langt oppe

Jeg har desværre fået total flyveforbud Sankt Hans aften
![]()
I synsrapporten skrives:
Kan ikke godkendes grundet:
Det eneste der virker er forlygter, men de lyser alt for lavt
skørterne bagtil er for brede,
lydpotten larmer over max dB,
bundkassen er rusten og
topstykket bør undersøges nærmere.
Det virker som om en skrue eller to er raslet løs.
Åndsvage synsmand!
Vil derfor blot ønske alle de godkendte koste God tur ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Også til dem med korte Skafter
"
PS. Tekst tyv stjålet fra en anden heks ![]()
Den er herlig ![]()
Vores gamle naboer holde altid stor sankthans fest med venner og naboer. Vi fik invitatione igen i år selv om vi er flyttet, det var som altid hyggeligt. med masser af god mad og kager
Jeg får ny opvasker i næste uge, og besluttede ikke at betale for (af)montering - for det klarede jeg da selv med den nuværende!
Men i dag hvor jeg skal afmontere og flytte den gamle, slår det mig, at det da ikke var mig men min bror, der tilsluttede vand på den nuværende. Jeg satte kun strømstik på.
Gaah, men mon ikke jeg nok kan finde ud af det?
![]()
Selvfølgelig kan du det ![]()
Så er opvaskeren afmonteret og flyttet! ![]()
Jeg bøvlede godt nok en del med at slukke for vandtilførslen, men det hjalp en del da jeg googlede hvilken vej jeg skulle dreje hanen. ![]()
Så er min fødselsdagsgave fra min mor kommet ![]()
Den er godkendt af Simba ![]()
Det er Lucky, som er mor til mine 2 killinger Hope og Faith, så nu er min lille kattefamilie fuldendt ![]()
Luckys hoved, hale og ører kan roteres ![]()