Juni tanker 2025

Så er det juni
Og så er det sommer, når hækken er så spændende, for der er ta selv snack :smirk_cat:

14 Synes om

Jeg har lige set kaninhop på Roskilde Dyrskue. Det ser overraskende sjovt ud. Man får helt lyst til at få en kanin og prøve :cool:

8 Synes om

Det kan vi godt finde ud af … :cool:

8 Synes om

:argh: var lige gået i bad og så er alt det varme vand bare væk :hmpf:

Der er ikke noget om det på trefor :confused:

3 Synes om

Jeg håber det er tilbage senere, for skal til møde imorgen :see_no_evil:

3 Synes om

Jeg har lavet havearbejde og nu er der begyndt at komme smertestråling ned i venstre ben, så måtte holde fyraften.
Har altså ingen planer om diskusprolapser eller andre rygproblemer i år … nu må det være nogle andres tur :venter:
Men kan se, jeg kl. 17:15 har gået over 11.000 skridt og kom først i gang med havearbejdet ved 14-tiden, så har ikke stået helt stille …

10 Synes om

Jeg har bare sådan en plastik transport kassen
Den fik jeg i beimis tid

Den er ok
Men meget brugt til fange katte i
Så vil beholde den til dem
Og en ny til mis

Tænker lidt på en " stof" en som jeg har set i bruger når i er til udstillingen

For så kunne jeg pakke den samme, når den i bruges

Hvor stor skal jeg få den og hvilke kvalitet?

Andre ting i vil anbefale, sige jeg skal tænke på ?
Vil i helt fra råde den ?

2 Synes om

Det kommer helt an på katten.
Hvis katten kan slappe af, kan du sagtens købe en i stof, men ellers er plast godt. Nogle katte er også nogle værre pilpoter, som kan få lynlåsene pirket op.

Ift. størrelse, så skal du tænke på, om du skal have en bakke med, og hvor længe du skal køre :slight_smile:

4 Synes om

Jeg har en variant af de her:
Transporttaske
Kan ikke lige finde ud af hvilken for den email er forsvundet for mig. Den er jeg glad for og det er misserne også.

3 Synes om

Den type har jeg brugt i snart 15 år til til rigtig mange forskellige katte og været meget glad for. Har bare den mindste str. til alt under 6-7 kg (normalvægtige) :smil:

3 Synes om

Samme som Eva. Har dem i flere størrelser, for har ikke nogen der er angst for bil osv. Mine er dog sikret med en lille bitte karabinhage på alle lynlåse :joy:
For har pludselig haft besøg mens vi kørte. Sjovt men lidt stressende.

5 Synes om

Jeg har kørt alene med mine når det er, og kun med en af gangen, så har haft den på passagersædet og så har jeg kunne lige nusse lidt hvis de har været utrygge. Og der er jeg glad for at der er en lynlås i, så jeg lige har kunne stikke en finger eller hånd ind når vi holder for rødt.

2 Synes om

Så er den sidste stang kommet og nettet kunne sættes mere i spænd…

Jeg har bundet nettet fast for neden, men har for en sikkerheds skyld lagt nogle sten der også :smiley:

Simba inspicerer arbejdet :smiley:

10 Synes om

De bløde er ikke trafik sikre? Men det er der mange kasser som ikke er…

https://www.youtube.com/@weheartpet8307/videos

2 Synes om

Jeg har kun en den slags kan bruges til og det er søde blide Frank. Pigerne skal i hardbox og Flappe kan køre i en sturdibag. Alle lynlåse er sikret med karabiner, men det er også siamesere :crazy_face:
Jeg er lidt træt af mine vil på eventyr, for det er en dejlig kasse :+1:t2:

4 Synes om

Jeg har ikke hørt programmet (endnu), men det kan måske interessere nogen, når det er med Ayoe Hoff :blush:

EDIT: Der var også en artikel

11 Synes om

Mere havearbejde, men ikke helt så mange skridt som i går … ‘‘kun’’ 10.600.
Naboens trailer fyldt med mit haveaffald … nøj, hvor er jeg træt af at Onkel Karl ikke har jydekrog, for så kunne jeg futte til Næstved og tømme traileren.

9 Synes om

Ja, jeg plejede at have et bogmærke med FDMs crashtest af en alm. plastiktransportkasse med metallåge, men vidoen er desværre blevet slettet, ser det ud til. Bogmærket melder fejl, og kan ikke google mig frem til den. Kassen holdt ikke godt til testen kan jeg dog sige og tøjkatten fløj rundt i kabinen som plastikkassen splintrede.

4 Synes om

Ah ja. Havde glemt at Johan Olsen laver den her podcast nu. Jeg forbinder ham mest med at være frontmand i Magtens Korridorer. Den skal jeg da helt klart høre. :ok:

3 Synes om

Det er en mangel at der ikke er trafik sikre transport kasser. Troede egentlig at vari kennel - IATA kasser var gode nok. Men så på link jeg delte oven for at de også fejler.

Fandt dem her - men lige i pris overkanten for mig :sweat_smile:

Måske noget for forbrugerstyrelsen?

4 Synes om