Noget der mangler på plastikkasser er også en anordning så de kan fastgøres med en sele.
Det har sturdi tasker men jeg har kun stødt på dem.
Mange af de større kasser har “huller” til selen Hvor man kører mave delen igennem dem
Ja men ikke kasser der passer til størrelse kat - af hvad jeg har set
Denne er til små hunde og passer fint til kat, den har de der huller
Og denne:
Og her fra zooplus:
Der er en del inde på zooplus
For nylig opdagede jeg at der er kommet en forening for Restless Legs Syndrome, og en facebookgruppe. Jeg håber det med tiden kan give større fokus, kendskab og forhåbentlig bedre behandling til folk med Restless Legs Syndrome.
Landsforeningen Restless Legs Syndrome - RLS Danmark | Facebook
Gad vide om der findes et filter så man ikke behøver at smelte totalt over små nuttede killinger
Min lillebitte killing (jo han er!) er kommet til skade. Jeg observerede i går morges, at han slikkede meget mellem tæerne på sin ene forpote. Der var en ordentlig knude (byld fra fremmedlegeme, tumor?? Ingen ide, men pæn var den ikke. Det vidste sig at være fast væv, men uden dumme celler og ikke en byld. Formentlig reaktion på et stik fra feks en splint, der ikke sad i poten) Grundlovsdag hos dyrlægen og et fint sting mellem trædepuderne senere. Sendt hjem med antibiotika og smertestillende og en plan for de næste 10 dage.
Han var meget ynkelig i går eftet narkosen. I dag er han helt sig selv udover det der antibiotika smager rigtig grimt må jeg forstå.
God bedring til din lillebitte killing.
God bedring til lille killing
Hold op det har hældt ned her
Jeg var ikke nået hjem men kl 14 stod regn måler på 44 og den blev tømt i aftes kl 21
Jeg har læst, at Mors skulle være særlig hårdt ramt. 43 mm læste jeg - så det passer jo nok meget godt Jeg håber ikke, det har givet oversvømmelser.
Vi bruger samme type transportkasser, som Pernille oh Eva og er rigtig glade for dem.
Vi bruger også karbunhsger for at sikre lynlåsene vi har haft et par stykker drr selv lynende dem op
Og har man ikke karabinhager, men maskemarkører eller sikkerhedsnåle også bruges i en snæver vending, jeg havde ingen tillid til Jeppe i en kasse med lynlås, men da håndtaget i plastik kassen røg, så måtte jeg finde på noget
Møgkatte!!!
I aftes var det tumult med solsikkeunger i haven.
Og selvfølgelig fandt Stine 2! rovdyrtænder en af dem, som blev tager med ind.Umiddelbart så den kun chokeret ud, men da jeg slap den, så jeg et sår under den ene vinge. Og i morges lå den død
Ja, så hjælper end ikke en indhegning…
Der er da afgjort bytte, jeg gerne så de lod være - men at dyr får lov til at udføre mest muligt af deres naturlige adfærd, er højt prioriteret her.
Og katte er rovdyr, så byttefangst er en - for dem, i hvert fald - vigtig del af pakken, som jeg har det helt fint med at de har mulighed for.
De behøver bare ikke slæbe byttet med indenfor
Vores svaler har valgt at bygge i gavlen i indhegningen, da deres første forsøg i kvistgavlen faldt ned. Jeg er bange for der går et par unger til på den konto, for jeg er glad for svalerne. Men så må de altså bygge andet sted