Juni tanker 2025

Hun ser da fin ud :smiley:

3 Synes om

@Vipstosen og jeg har besøgt en rosenhave med gamle historiske roser :rose:
Her er det Carina der tager billeder af en rosenbusk …

Og jeg var så heldig at møde en dame med en islandsk fårehund (den lille hund) :heart_eyes:

16 Synes om

Sagde dyrlægen at hun skulle tabe sig? For af de billeder du ligger op af hende, har jeg ikke tænkt at hun skulle tabe sig. Der ud over, så er der nogen dyrlæger der mener at dyr ikke må veje et gram for meget (sort/hvidt sagt), personlig vil jeg gerne have mine katte har en lille smule på sidebenene, ikke overvægt, men bare nok til at der er lidt af tabe af hvis de bliver syge, for jeg synes dælme de kan tabe sig hurtigt når de er syge.

4 Synes om

Mig og min hukommelse den er jo noget ødelagt
Det kan jeg nemlig ikke mindes
Hun sagde bare hun igen havde taget på og vi kigge på hvor meget hun havde taget på siden start
Så havde dyrlægen travlt med og rede hvad der blev skubbet ned fra den høje skab :see_no_evil:
Hun undersøget alt , som alt
De havde , en fin potteplante i vinduet, det har de så ikke mere :ups:

11 Synes om

Den foderstand billedet viser, ville her ikke give anledning til ændring i foderplanen… :+1::smirk_cat:

4 Synes om

Nævnte dyrelægen hendes vægt før eller efter, potteplanten røg på gulvet? :cool:

6 Synes om

Inden den kom på gulvet :slightly_smiling_face:
Men hun fik også kommentar hun er da virkelig en der kan springe højt da hun ikke brugte bordet som mellem station
Men bare tog det fra gulvet og op på den høje skab :uha:

9 Synes om

Hun er jo vandt til høballer :smiley:

1 Synes om

Når man tjekker vægt på en kat skal man altid se på deres udseende frem for deres vægt og hvis man kan trække en lige linje fra hofterne til brystkassen, er katten ikke overvægtig - uanset hvad vægten siger :slight_smile:

7 Synes om

Haha, det opdagede jeg ikke engang :smile:.
Ja, det var en helt fantastisk rosenhave, shit der var mange

5 Synes om

Hvordan gør I så man kan se hvis indlæg man svarer på ??

Nu svare jeg dig @Eva
Så trykker jeg her når jeg svare

Men ved det er sidste besked der er skrevet viser den ikke det er sidste besked jeg svare på

1 Synes om

Tak for forklaringen, nu forstår jeg :thumbup: troede jeg men jeg kan ikke se at det er dit indlæg jeg svarer på Beimis?

2 Synes om

Det er helt rigtigt @Eva du svare mig og du kan ikke se det
Jeg kan ikke set det
Det mener systemet at vi bare ved :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Du trykker først “svar”, så markerer du hele eller dele af teksten i det indlæg, du svarer på - hvorefter der kommer tekst frem lige over det markerede. Her trykker du på “Citér”, så kommer teksten med ned i starten af dit svar.

4 Synes om

Tikka øver sig stadig lidt i, at garn ikke er noget der må leges med, så vi kan nu morer os over, at hun hver gang jeg siger nej og flytter hende, skynder sig op for at blive nusset lidt hos min kæreste, inden hun kommer retur til sofaen :joy:

9 Synes om

Mis er godt nok meget ude i dagene
Er lidt bekymret

5 Synes om

Glædelig Sankt Hans

6 Synes om

I skal lige have dagens grin.
Vi passer Jens og foreslog Knud at få samlet de nye stole sammen med Jens ( stolene har kun stået usamlet i 3 mdr. :see_no_evil:)
Jeg gik i gang med at få vaske de gamle af, så de kunne sættes til salg. Jeg bruger engangshandsker, nå men jeg skal pludselig skynde mig på toilet og vil lyne ned med det resultat at handskerne sætter sig fast i lynlåsen, så får dem kun lynet 2-3 cm ned, så mens jeg står og tripper må jeg lirke bukserne ned om bagen. Mens 3 killinger tror jeg vil lege og bider mig i tæerne :rofl::rofl::rofl::rofl:

Er sikker på det var et syn for guder :rofl::rofl:

14 Synes om

Var ikke lige foreberedt på, at svampesæsonen er startet - men altid tjenstvillige Pete trådte naturligvis til, og stormsikrede mit improviserede svampekit… :smirk_cat::heart::pray:

22 Synes om