De virker ikke inden sengetid jeg mangler virkelig en naturlig døgnrytme om sommeren. Hader det.
Spild af godt dagslys at det er lyst efter 20.30😂
Melder mig i koret af glade el cykel ejere.
Ville aldrig cykle ellers.
Har haft både front og nu center motor. Begge dele er fint. For mig er det faktisk det at batteriet er kommet ned på skrå stangen på den nyeste, som har gjort mest forskel.
Ellers var den temmelig top tung, især når jeg havde handlet.
Og så 7 gear - det er et absolut must!
Mon det også virker med kaniner …
Om den bilvask i går var spild af penge …
Tjah …
Om det er en campingvogn der (trods alt) spejler sig i den …
Tjohh …
Og den har du stadigvæk hmm noget jeg husker fejl
Tjaaa det ved jeg ikke, men prøv det
Jeg venter på dine erfaringer
Mærkeligt vejr, regn og solskin samtidigt
Stakkels Stine er blevet efterladt ved dyrlægen til en tandrens…
Jeg er lidt nervøs, hun er trods alt næsten 10, og overvægtig.
Mister synes, at det er lidt mærkeligt at hun ikke er hjemme, og at hun ikke kommer og skubber til ham hver gang han er henne ved mig (Hun gør det altid ved nus og når han spiser, for hun skulle jo nødig gå glip af noget - nok også derfor hun er lidt småfed)
for det hele går som det skal.
Her er hvad jeg skrev til min veninde - og Stines tidligere ejer:
F**K den diva af en hunkat er dyr i drift! (Jeg elsker hende, og skal nok betale, bare rolig)
I dag kostede en fuld tandrensning inkl røntgen 2.500 kroner.
Og så gik jeg derfra med et overslag på tandoperationer på næsten 7.000 kr!
Der skal fjernes 5 tænder, bl.a. har hun knækket en hjørnetand. De kan lave rodbehandling, jeg siger at den skal ud.
Derudover er der sygdom - noget a la paradentose - i 4 kindtænder, som så også skal fjernes.
To af dem er noget med at tanden opløser sig selv, og det kan give smerter.
Har lige tjekket forsikringsaftalen, og de vil nok dække omkring halvdelen, så det er okay.
Og jeg har pengene…
Men alligevel…
Stine er nogenlunde, men noget groggy. Har været i tørfoderet, men ikke vådfoderet.
Som I kan se skal der handles, og jeg er nok typen der vælger at fjerne tænder, frem for rodbehandle mm. Jeg ved jo, bl. a fra jer herinde, at katte godt kan undvære tænder, især når de er forkælede indekatte.
Enig, plus jeg tænker også, at du risikere at rodbehandle og så alligevel ende op med at få trukket tanden ud. Det kender jeg da fra mig selv, og hvor har jeg fortrudt at jeg brugte så mange penge på en tand jeg på ingen måde mangler i hverdagen.
God bedring til hende, håber at hun kommer godt igennem det hele.
Kan man have for mange sort/hvide katte med mustache
Åh, mit hjerte
https://www.instagram.com/p/C76Xve0sN72/?img_index=1
Lyder som tandresorptioner/FORL - og der er ikke noget alternativ til at fjerne dem, tanden angribes nedefra.
Manse har det også - fik fjernet 2 i undermunden for 2 år siden, og skal snart ha’ en tur mere.
Det må vel komme an på en prøve…
F***ck, han er cute!
Søsteren ser nu også meget sød ud
Altså, hvis reglen er, man skal have én kat for hvert årti man har levet, har jeg lidt travlt med at skaffe tre mere, inden næste sommer …
Søsteren ser nu også meget sød ud
Bestemt … den kan du få … du mangler også tre katte, for at følge reglerne
Lyder som tandresorptioner/FORL - og der er ikke noget alternativ til at fjerne dem, tanden angribes nedefra.
Det er det også. Teksten var Copy/paste af det jeg skrev til min veninde, og jeg ved fra tidligere at hvis jeg bare skriver FORL så ringer hun og spørger hvad det er.
man skal have én kat for hvert årti man har levet
Jamen, sæt i gang…
… du mangler også tre katte, for at følge reglerne
Mon ikke også der er en regel om at gamle koner som jeg skal trappe ned på et tidspunkt
Muligvis …