Junis tanker Oo

Glædelig tillykke med god Fars Dag til alle fædre til såvel pelsede som upelsede unger.

P.S. Er jeg den eneste der ikke aner om man siger Tillykke med Fars dag eller God/Glædelig Fars Dag?

5 Synes om

Vi har aldrig brugt mors og fars dag i min familie. I mine øjne er det en kommerciel opfindelse. Man kan drage omsorg for sine forældre på mange andre måder :smil:

Jeg har det i øvrigt ligesådan med Valentins dag.

8 Synes om

Helt enig, det er også det bedste for batteriet i de kolde måneder og den holder strømmen bedre, når den tages med ind om vinteren.

Det er så vigtig at komme ud og prøve, så du får den der passer til dig, sp du sidder godt i den. Og om den har evt affjedring, det har min og det er så god for ryggen

2 Synes om

Min far har fødselsdag på søndag, så det er lidt overkill under alle omstændigheder :blush:

4 Synes om

Den kan man med langt de fleste batterier, heldigvis. So Jeanette siger - batteriet har bedst af en relativt stabil temperatur året rundt.
Samtidig er cyklen mindre værd for de langfingrede, når batteriet ikke sidder på cyklen.

4 Synes om

Gid min far var enig, for synes egentlig jeg gør meget for ham i hverdagen, men han er en dramatisk sjæl, så han har fået et gummitræ og så bruger vi dagen på at se formel 1, for det hygger vi os med. :blush:

7 Synes om

Også rigtig gode pointer! :ok:

3 Synes om

Jeg har været på shoppingtur i Næstved i eftermiddags … der er blevet købt ind til at (hun)kaninsikre haven. En dyr dame, hende Lissi :venter:
Fik også årets bilvask overstået … :rock:

9 Synes om

Vi nåede to løb (Japan og Kina), så nu er vi kun 3 løb bagefter. :racing_car::racing_car::racing_car:

1 Synes om

Yes 2-1 til Danmark over Sverige :smiley:

2 Synes om

Life hack … :rock:

5 Synes om

Tro mig, havde jeg måtte stille noget ude i vores opgang, så havde jeg så meget taget den ide til mig! :hoho:

3 Synes om

Har jeg misset noget ??

Sikkert :tihi:

Eller vil du høre om bilvasken :huh:

3 Synes om

:godmorgen:

Jeg sover dårligt - vågnede kl. 4.21 (ellerderomkring). Lyse nætter er overvurderede :hmpf:

2 Synes om

Åh har ondt af dig
Når det på. Virker natte søvnen :kram:

Det er så hårdt uden søvn

Og samtidig elsker jeg lyse nætter.
Inden vi når dem
Glæder jeg mig som et bare til jule aften
14 dage i forvejen :ups:

1 Synes om

Så skal du ikke besøge Island i sommermånederne … der er dagslys døgnet rundt.

5 Synes om

Prøv med mørklægnings gardiner.

1 Synes om

Jeg er vokset op uden en far og hver dag var vel mors dag :joy:

Vi har aldrig rigtig gjort i mors/fars dag herhjemme med vores børn. I år havde jeg dog fundet en bing og grøndahl mors dags platte i genbrugen, som havde mit fødselsår på. Den fik min mor. Men det er slet ikke hvert år, der falder noget af.

3 Synes om

Jeg kunne godt nu godt nogle gange bruge en “værdsæt din datter/søster for at træde i mors sted” dag af og til. :see_no_evil:

3 Synes om