Juvena's O-kuld

Stort tillykke med syvlingerne :heart_eyes::flag:

1 Synes om

Olaf har jeg på min liste men manden er ikke lige så henrykt som jeg :crazy_face::joy: men disker han ikke op med nogle navne må jeg vel bestemme selv. :slem:

1 Synes om

Odin, Olaf, Olav, Ole, Olfert, Oliver, Oluf, Orla, Orlando, Orm, Oscar, Oskar, Osvald, Oswald, Otto, Ove, Owe, Owen. :grin:

2 Synes om

Til en af pigerne måske Olympia, Olympea

1 Synes om

Juvena’s Ofelia Pink halsbånd
Juvena’s Octavia Rødt halsbånd
Juvena’s Ohana Lilla halsbånd
Juvena’s Okhita Gult halsbånd
Juvena’s Odysseus Grønt halsbånd
Juvena’s Otino Blåt halsbånd
Juvena’s O? Dreng Ingen halsbånd

Og mindste killing vejer nu 100g og største 124g :clap:t3: De tager alle stille og roligt på og skiftes lidt til at stå stille. Alt i alt virker de alle til at stortrives :heart:

17 Synes om



:heart::heart::heart::heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart:

14 Synes om

:see_no_evil: Jeg laver ikke andet end at skifte lagen, kigge babyer og lige fodre menneske børn :joy:

De er så skønne men hold da op de sviner (notat til næste gang ikke hvide tæpper, når man vil tage billeder i fødekassen hele tiden) de mindste prutter ses så let :laughing: nå pyt de trives og vokser og mormis gør det hele så godt!

Grøn står dog stille og har ikke taget på siden igår middag, så kigger lidt ekstra i kassen og knapper den på mens en af de store killinger putter lidt i min hånd. Gul og blå er kæmpe :scream::see_no_evil: og møfler altså de to mindste (grøn og rød)

:heart::heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts:

14 Synes om

Juvena’s Ofelia Pink halsbånd
Juvena’s Octavia Rødt halsbånd
Juvena’s Ohana Lilla halsbånd
Juvena’s Okhita Gult halsbånd
Juvena’s Odysseus Grønt halsbånd
Juvena’s Otino Blåt halsbånd
Juvena’s O? Dreng Ingen halsbånd

Den mindste vejer nu 105g (grøn) efter at have stået lidt stille :raised_hands:t3: Og største 149g (gul) :see_no_evil:

8 Synes om

Der mangler altså en Ole :+1:t2::blush:

1 Synes om

:see_no_evil: det syntes Michael ikke, men nu må vi se. Har har fået et par dage til at overbevise mig om noget andet :joy: og ellers må jeg stå for det. Haha

Jeg synes klart han ligner en Olfert :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Eller en Ozzy/Ozzie :slight_smile:

1 Synes om

Du har helt ret :joy::see_no_evil: Åhh det er jeg vild med må se hvad manden siger til det!

1 Synes om

Oline :wink:

1 Synes om

Det tror jeg ikke jeg får Michael overtalt til at den sidste dreng uden navn skal hedde :joy::see_no_evil::blue_heart:

Olfert :joy:

1 Synes om

Oldefar :rofl:

2 Synes om


Som de vokser, den mindste vejer nu 116 og største 165 :see_no_evil:

Og ham Olfert Ole aka Oldefar :joy: lader vente lidt på sig med det navn.

9 Synes om

Klart en Oldefar Ole :smile: Min niece havde en Oldefar Ole. En tæt mand med et relativt stort hoved og så gnaskede han en stump cigar :joy:

6 Synes om

Oldefar Ole - fik mig straks til at tænke double O seven. :smile:
Så kan han jo hedde Bond - James Bond i daglig tale :cool:

2 Synes om