Juvena's O-kuld

Der har faktisk været en aby som var national winner Som hed Double o Seven :wink:

1 Synes om

16 Synes om
  1. Uge :heart_eyes:

    Mindste killing vejer 123g og største vejer 175g
14 Synes om

Var det ikke i Sigurds Bjørnetime, hvor der i spidsnæsernes fortælling fandtes en Onkel Orla? :smile:

Jow det tror jeg da du har helt ret i :joy:

Tror vi ender med han hedder Oh’Seven :sunglasses:

3 Synes om

Sådan en har jeg også :rock:

1 Synes om

Flot! Til lykke med kæmpe kuldet :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Den kunne også være en Ogginok :tihi:

:joy: Touché !

De små bimser vokser og vokser, 130g - 184g fra mindste til størst. 6stk med en vægt over 150g der er lige den grønne som var en slow starter som stille og roligt forøger vægten. Men der er jo også næsten pladsmangel i bare, vi vejer morgen/middag/aften :crazy_face: for at sikre at der pludselig ikke er en der halter meget efter. Pt. har vi ikke suppleret men vi står self. klar hvis dette bliver nødvendigt - mormis er bare skii dygtig til at passe de 7 banditter.

Juvena’s Ofelia Pink halsbånd
Juvena’s Octavia Rødt halsbånd
Juvena’s Ohana Lilla halsbånd
Juvena’s Okhita Gult halsbånd - Største -
Juvena’s Odysseus Grønt halsbånd - mindste -
Juvena’s Otino Blåt halsbånd
Juvena’s Oh’Seven Ingen halsbånd


Der er self. hjælper på hver gang der skal kigges killinger. Ender med hvis vi beholder en at jeg er nød til at bytte halsbånd :joy: hun er bare helt vild med den ‘gule’! Ingen af de andre kan bruges helt lige så meget som denne der lige skal kysses og trøstes når den er ked af at blive vejet. <3

15 Synes om


De har nu alle fået øjne og første killing har ramt 200g :pray:t3:

13 Synes om

Jeg gætter på den lilla! :uha:

:stuck_out_tongue_winking_eye: Desværre, den er faktisk “kun” 3 størst. :see_no_evil:

Gul: 215

3 Synes om

Som på dette billede er den uden halsbånd :sweat_smile: jeg opdagede lige ved vejningen her til aften at den pludselig havde tabt sig helt vildt :grimacing: så måtte lige ringe til manden som kunne fortælle gul havde tabt halsbåndet efter vejning i middags og han måske havde sat det forkert på :laughing:

7 Synes om

Så er de små rykket fra gangen og ind i stuen, mormis siger heldigvis intet til flytningen. Og 1/2 af kravlegården er sat op, nok ikke så meget endnu for killingerne. Men for ikke at have to børn der hele tiden piller ved killinger :see_no_evil::joy:

Åhhh det er også svært at vente på de bliver så store at de kan leges med. :heart:


14 Synes om


Juvena’s Ofelia Pink halsbånd


Juvena’s Ohana Lilla halsbånd


Juvena’s Octavia Rødt halsbånd


Juvena’s Okhita Grønt halsbånd


Juvena’s Odysseus Gult halsbånd


Juvena’s Otino Blåt halsbånd


Juvena’s Oh’Seven Ingen halsbånd

14 Synes om

:smelter:

1 Synes om

12 Synes om


Første lille tur i kravlegården. :heart:

14 Synes om

Jeg synes stadig, lilla ser ud til at være en ordentlig bøf :uha:

2 Synes om