JYRAK forårsseminar 2013

[QUOTE=Susanne W;1029339]Der er allerede flere øboer, der har planer om at komme :slight_smile: Prøv evt. Anette Kampf, hun kommer i hvert fald herover.

Og så har vi udvidet talerækken med Liselotte Bruun Christensen, Dyrlæge, Ph.d. studerende ved Universitetshospital for Familiedyr, KU/SUND - hun har noget at fortælle om HCM mutationer og forskning indenfor området.
[/QUOTE]

Med fokus på genetikken, eller sygdommen? :slight_smile:

Lidt svævende svar, for den del af det er ikke helt fastlagt endnu - vi har kun lige aftalt, at hun kommer, hun og Gustaf skal først have fordelt opgaven mellem sig :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1029351]Lidt svævende svar, for den del af det er ikke helt fastlagt endnu - vi har kun lige aftalt, at hun kommer, hun og Gustaf skal først have fordelt opgaven mellem sig :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Okidoki - jeg håber det bliver genetikken… Sygdommen har jeg hørt om fra så mange andre før :slight_smile: (Bla. Jørgen Koch og andre phD studerende derovre)

Mht betalingen så er det også sidste frist den 12. april eller?

Jeg har tilmeldt, men har endnu ikke betalt :slight_smile:

Jeg skal absolut ikke gå glip af endnu et spændende seminar…og har sendt invitation til mine dyrlæger også.

[QUOTE=DK Mammarazzi;1029374]Mht betalingen så er det også sidste frist den 12. april eller?

Jeg har tilmeldt, men har endnu ikke betalt :)[/QUOTE]

Jaaa, det er i hvert fald deromkring jeg begynder at se på hvem der har betalt :slight_smile: Sanne har rigeligt at se til, så det bliver mig der sender rykkere og :pisk:ud, hehe :wink: Det behøver ikke lige være på dato, men i hvert fald i så god tid inden dagen at vi kan nå at registrere alle indbetalinger, og giro kan godt være en hel uge om at dukke op - Dankort foretrækkes langt, for de ryger direkte i min mailboks med det samme :slight_smile:
VH
Susanne

Der er pt. cirka 40 ledige pladser tilbage.
Der kommer (højst sandsynligt) endnu en foredragsholder på fra Langford House, Bristol Universitet - jeg mangler at få navn på den heldige endeligt på plads, men emnet bliver coronavirus og FIP forskning. Der mangler bare lige de sidste par detaljer, inden den sidste flybillet skal købes, men aftalen er stort set i hus.
VH
Susanne

Jeg kører fra Aalborg og har ledig plads i bilen om nogen fra det Nordjyske skulle mangle transport :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;1036957]Jeg kører fra Aalborg og har ledig plads i bilen om nogen fra det Nordjyske skulle mangle transport :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

JA :smiley: der vil jeg riiiiiigtig gerne med op at køre! :smiley:

Jamen så er der hermed reserveret en plads i bilen til dig :slight_smile:

Knus Gitte

Har også planer om at deltage…skal bare lige tage mig sammen og finde mit log-in til JYRAK, så jeg kan tilmelde mig.
Hvis nogen vil samles op på vej ned gennem jylland så giv lyd.

[QUOTE=anne p;1037076]Har også planer om at deltage…skal bare lige tage mig sammen og finde mit log-in til JYRAK, så jeg kan tilmelde mig.
Hvis nogen vil samles op på vej ned gennem jylland så giv lyd.[/QUOTE]
Du behøver ikke logge ind - tilmeldingsformularen er åben for alle, ikke-medlemmer skal jo også kunne tilmelde :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=DK Nemador;1036957]Jeg kører fra Aalborg og har ledig plads i bilen om nogen fra det Nordjyske skulle mangle transport :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Jeg vil også rigtig gerne med i bilen :slight_smile:

og nu er jeg i hvert fald meldt til :slight_smile:

[QUOTE=DK Nemador;1036957]Jeg kører fra Aalborg og har ledig plads i bilen om nogen fra det Nordjyske skulle mangle transport :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]

Har du plads til flere??

Fedt hvis vi ender med en fyldt Aalborg bil :smiley:

Er der stadigt ledige pladser til seminaret?

Jeps, lidt endnu er der :slight_smile: Fyld du bare bussen :wink:
VH
Susanne

Altså vi er efterhånden så stor en portion heroppe, vi BURDE kunne fylde to, når der sådan er “komsammen” :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1037160]Jeps, lidt endnu er der :slight_smile: Fyld du bare bussen :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Super:ok:

Hvis nogle sjællændere vil med derover, tager jeg gerne bussen :slight_smile:

[QUOTE=dkkorat;1037177]Super:ok:

Hvis nogle sjællændere vil med derover, tager jeg gerne bussen :)[/QUOTE]

Jeg har allerede tilmeldt og er klar på noget samkørsel :slight_smile: