JYRAK forårsseminar 2013

Super! Så melder jeg også til:) Hvor er det nemmest at mødes:?

Vi er nu 3 i bilen - der er plads til flere:)

[QUOTE=dkkorat;1037197]Hvor er det nemmest at mødes:?

[/QUOTE]
Lad os tage den afgørelse, når der evt. kommer flere, der skal med. Der er trods alt mere end en måned til seminaret :slight_smile:

Så er jeg også tilmeldt…
Og som sagt, hvis der er nogen som vil med nedover, så giv lyd.
Jeg bor lige nord for Aalborg og kan samle op hele vejen ned langs med E 45.

[QUOTE=DK Sugieh;1037086]Jeg vil også rigtig gerne med i bilen :slight_smile:

og nu er jeg i hvert fald meldt til :)[/QUOTE]

Jamen så er der også reserveret en plads til dig :slight_smile:

Knus Gitte

      • Updated - - -

Jeps! Og du er velkommen :slight_smile: Et stk. plads i bilen er hermed reserveret tl dig.

Nu er vi 4 :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;1037069]Jamen så er der hermed reserveret en plads i bilen til dig :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]
Har du mon endnu en plads, så vil jeg nemlig også melde til

Ja, men så er der også fyldt op - 2 foran og 3 på bagsædet :slight_smile: Så meld du bare til - den sidste plads i bilen er din :slight_smile:

Knus Gitte

[QUOTE=DK Nemador;1037424]Ja, men så er der også fyldt op - 2 foran og 3 på bagsædet :slight_smile: Så meld du bare til - den sidste plads er din :slight_smile:

Knus Gitte[/QUOTE]
Uh tusind tak, skynder mig ind og melde til :slight_smile:

Har også fået meldt mig til.
Er det samme sted i Horsens som de andre år? For så kan jeg nok tage toget igen…
Medmindre der er nogen der kører fra Struer eller omegn der har en plads?

[QUOTE=Vibeke J;1037514]Har også fået meldt mig til.
Er det samme sted i Horsens som de andre år? For så kan jeg nok tage toget igen…
Medmindre der er nogen der kører fra Struer eller omegn der har en plads?[/QUOTE]
Nej, de har tidligere været i Håndværkerforeningen, der ligger ret tæt på banegården. Denne gang er vi rykket på Hotel Opus, der ligger samme vej med længere ude. Der er 2,1 km fra banegården:

VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1037515]Nej, de har tidligere været i Håndværkerforeningen, der ligger ret tæt på banegården. Denne gang er vi rykket på Hotel Opus, der ligger samme vej med længere ude. Der er 2,1 km fra banegården:

VH
Susanne[/QUOTE]

Ok men så må jeg jo bare gå lidt længere, og prøve at planlægge tiden efter det.
Afsted det skal jeg:)

man kan ikke være to steder på en gang - og jeg har desværre måtte melde fra foredraget :frowning:

Øv Pia, det var godt nok en skam!! :frowning:

ja meget - men vidste jo godt mit forår var travl… men min kalender lever for alvor nu sit eget liv! :frowning:

Så fik vi endelig den sidste taler på listen, Dr. Emi Barker fra Bristol Uni. Hun deler min kæphest, corona virus og FIP, og hun kommer og deler sin store viden med os. Hendes PhD omhandlede hæmotrofisk mycoplasma, og hun arbejder i øjeblikket med mycoplasma og coronavirus.
Pia, din stakkel - du går glip af noget, men man kan jo kun være ét sted ad gangen.
VH
Susanne

Betyder det så at du skal streges fra en plads i min bil?

Knus Gitte

Er så ked af at jeg ikke lige har råd til sådan en omgang i April :frowning:
Er bare lige præcis sådan noget her jeg så gerne vil deltage i når nu jeg har besluttet mig for at have opdræt engang i fremtiden.

Hav en god og lærerig dag :heya:

[QUOTE=DK Nemador;1042906]Betyder det så at du skal streges fra en plads i min bil?

Knus Gitte[/QUOTE]

ja desværre

Hvor mange pladser er der tilbage?

Knap 20…
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1042978]Knap 20…
VH
Susanne[/QUOTE]
Glimrende, for en af mine dyrlæger øffede noget om han da vist skulle se af få tilmeldt…i mandags da jeg var nede på klinikken i Ry (var nede og fylde deres vindue op med krøyerkuglepuder og senge fra week-endens overskud.
Nu kører jeg omkring klinikken her når jeg har fri og fortæller der er max. 20 pladser og så må de se at få dem taget sammen. Grymer (en af dyrlægerne) kan desværre ikke. Hans mor fylder 90 og de skal holde festen.
Mage til undskyldning (jeg joker), fnis