JYRAK Hedensted 30.-31.03 2019

Hej alle

Jeg var lige inde og kigge, og sørme om der ikke er åbnet for udstilling i Hedensted :slight_smile:
Her kommer nogle facts:

30. – 31.03.2019
Hedensted Centret
Gesagervej 68 – 70
8722 Hedensted

Lørdag:
Præsentation af JYRAK topkatte 2018
Præsentation af Ragdollklubbens topkatte
Søndag: Præsentation af Maine Coon Klubbens topkatte

Inviterede dommere:
Steven Jones, N - All round
Kaisa Savolainen, EE - 3 (probational)
Natalie Smits, NL - 1, 3, 4
Laura Burani, I - All round
Aina Hauge, N - 1, 3, 4
Pia Nyman FI - B, 2, 3, 4

Dommerelev
Helene Lis, S - 2
Tanja Trillinggaard, DK - 3, 4

Jeg har tilmeldt Lillefisen (forhåbentlig klasse 8 NFO i gr. 6) og Mingus (SOM n klasse 2).

Hvem kommer? :smiley:

4 Synes om

Jeg kommer med KUUUUUULD :wehu:

Mand jeg GLÆÆÆÆÆDER mig :smile:

3 Synes om

Jeg kommer med i hvert fald Brian… :slight_smile:

2 Synes om

Jeg kommer, men det havde du nok regnet ud :joy:

2 Synes om

Alexander vil helt sikkert med om mon ikke han tager Joy under armen også, ellers kommer det lille uro nok til at kede sig :wink:

2 Synes om

Jeg kommer med en ny udstiller :slem: … om jeg selv har noget med har jeg ikke taget stilling til endnu men mon ikke der en eller to der bliver støvet af :smiley:

3 Synes om

Du må gerne lade Sami og Kaj blive hjemme :slem:

Kunne være at jeg skulle prøve 3 generationer … skal det egentlig være samme køn eller kan det være mormor, datter og søn?

Hallo du lovede Brian med på den :smile:

Jamen så skal du jo tage begge drenge med … Trunten kan da være med 2 gange, ikke

Jeg skal for første gang nogensinde prøve at udstille. :smiley: Jeg kommer med DK Ilikethis Fatboy Finn, og jeg glæder mig (selvom jeg nok kommer til at virke forvirret på et højere plan :smile: ).

5 Synes om

Men det håber jeg jo faktisk ikke er muligt :wink: Det vil jo betyde Peter er flyttet for at give plads til :slight_smile:

Det kan være lige de køn du vil, det skal bare være 3 generationer i lige linje :slight_smile: (bedsteforældre, forældre og afkom)

1 Synes om

Mhhm, spørgsmålet er så lige hvad jeg skal deltage med der :gruble: Ikke sådan når ens udstillingskastrat er gået på pension :hoho:

Jeg sad og ledte både på jyrak, FD og FIFe regler - må være lettere blind, jeg kunne bare ikke finde reglen.

Bare sådan for god ordens skyld i mit univers, hvor er den regel beskrevet?
Jeg antager det er enten klub eller national regel eller?

Det er en JYRAK klasse, og den hører under det med at klubber må lave de nationale klasser de synes, og på JYRAK GF for et par år siden kom forslaget så under eventuelt, og JYRAK lavede klassen.

http://www.felisdanica.dk/?page_id=794

2.7 Klubklasser
Den enkelte hovedklub kan efter eget valg afholde konkurrence i klubklasser.
Rammerne for disse klubklasser defineres af den enkelte hovedklub.

jaja den kunne jeg sagtens finde - det var definitionen af ‘3 generationer’ jeg ikke kunne finde; fordeling af køn, 3 generationer i rad, eller om det måtte være oldemor, far, søn osv

Det står nok i et referat et sted, samt måske i indbydelsen de første par gange vi havde klassen, men det skal være ubrudt :slight_smile: (Er det f.eks. oldeforældre, forældre og afkom er det jo heller ikke 3 generationer, men 4 generationer med et hul i midten, så at sige… Men…)
Det er ligesom jeg heller aldrig har læst reglerne for Klubkat, som Katteklubben afholder, men de er der jo nok et eller andet sted :hoho:

1 Synes om

Tak.
Men det er jo egentlig noget rod at klassen ikke som sådan er beskrevet andet end i et referat et eller andet sted.
Hmmm nå men det er vel for sent at få ændringer med til Jyrak GF i år.