JYRAK Hedensted 30.-31.03 2019

Ja, men det kan jo nemt tages op under eventuelt, hvis man vil have det til at stå et sted. Behøver jo ikke være et decideret forslag, JYRAK plejer at være lydhøre når man spørger pænt :slight_smile:

2 Synes om

Nu er det jo bare info du mangler på hjemmesiden, så et punkt på GF er da slet ikke nødvendigt :slight_smile:

Jeg vil anbefale lige at smide en mail til din klub om, at du mangler den info.

ahh det er jo ikke et “www problem” det skal vel ret beset være beskrevet i udstillingsreglerne.
Men lad det ligge, ikke noget kæmpeproblem. Det skal der nok findes en løsning på :wink:

Det står lige her under FAQ: Log ind

2 Synes om

Og til dem som ikke kan logge ind :wink:

Klasse 20 3 generationer er 3 katte der er i direkte familie med hinanden gennem 3 generationer.

1 Synes om

Nej, det skal det ikke nødvendigvis. Det er en beslutning der er taget, ikke en vedtægt eller regel, der er lavet. :slight_smile: Ligesom med Junior handling.

jeg går lige og lurepasser lidt endnu.
HVIS jeg er flyttet ind i huset til den tid, så kommer vi! :smiley:
Men hvis ikke huset er færdig endnu, så må vi blive hjemme :confused:

2 Synes om

Med den fart du har på, forudsiger jeg du har boet der en måned til den tid :wink::blush:

1 Synes om

Mindst! :wink:

1 Synes om

Eftersom de nye vinduer først kommer i uge 9, så er der jo nogle ting som må vente på det :slight_smile:

Er enig med @Eva_K her. Mener ikke det skal i reglerne.

Men igen - skriv en mail og spørg. Er sikker på en af de kloge hoveder ved det :wink:

Showbussen skal nok over broen :wink:
Jeg har dog ikke noget at udstille i øjeblikket og det næste lange stykke tid.
Gammelmis er blevet hyperthyroid :cry: - hun er ikke i showkondition.
Den yngre KOR er drægtig nu - til den tid har hun forhåbentligvis killinger :heart_eyes:
Hverken EUR og HCL kan lide shows, så de slipper.
(Da jeg ikke har en hjemmeboende killingesitter og medicingiver, er det muligt, jeg ser mig nødsaget til at tage alle kattene med på hotel…)

1 Synes om

Prøv lige at se en flot plakat af en sød lille badeand! :fin:

Fotomodellen kommer selvfølgelig. :thumbup:

15 Synes om

Det er en skam der ikke er lyd på :laughing::laughing::laughing:

1 Synes om

Vi har tilmeldt 2 og der kommer en mere, men hun bliver først tilmeldt engang i feb.

Vi har deltaget i 3 generationer 2 gange (samme show). jeg fik inden at vide at de kigge på udviklingen i generationerne
Men dommeren om lørdagen kigges efter hvor ens de var i type, nøjagtig samme måde som de gør med kuld, vi blev nr 3 af 3 mens dommeren søndag kiggede på udviklingen i typen, om vi havde forbedret typen. vi blev nr 1 af 3

1 Synes om

Jeg kommer med Frej og hygger :blush: Skal bare lige finde ud af hvilken dag vi tager.

2 Synes om

Altså dybest set er begge dele jo at se på udviklingen? Hos den ene dommer bare om typen har ændret sig, og den anden om typen har holdt sig jævn? Jeg har deltaget en del gange, og også oplevet det forskelligt (ligesom med kuld, de fleste dommere ser på ensartethed, men nogle få på hvilket kuld der er flest gode/tydelig stjerne fremfor mest ens), men ofte har det faktisk handlet om hvor god den ældste kat har været ift de andre, har den ældste kat været rigtig god har det handlet om at holde en jævn type, har den ældste kat ikke været så god, har det handlet om at se forbedring hos de 3 generationer :slight_smile:

1 Synes om

Det skal man jo opleve, når man kommer og ser hende. Man skal jo ikke afsløre alt på forhånd. :tihi:

2 Synes om

Så er Mira også meldt til og skal vist lige støves lidt af her inden d. 30/3. Vi deltager kun om lørdagen.

Det er dælme lang tid siden hun har været afsted!

3 Synes om

Jeg har endelig besluttet mig og der kommer ingen drenge med denne gang :p:

Min nye pige Bree

Og så damen hun afløser min lille mandags kat Dani, som er blevet neutraliseret og har fået ordnet hendes patella luksation på højre bagben … jeg er spændt på, hvad dommerne siger til hendes sternum fejl … som jeg læser reglerne så kan hun udstilles med den som kastrat
image

9 Synes om