JYRAK Hedensted 30.-31.03 2019

Hmm 3 generation må man køre den opendoor. har 2x3 generationer nu🤔

Det står der sikkert også i det referat hvor den regel blev vedtaget…
Men tillykke med 2*3 generationer - det er da flot! :slight_smile:

Beholdte en killing efter begge mine piger. De krøb ind under skindet på mig. Så nu har jeg en show kastrat😆

1 Synes om

Skriv til [email protected]. Der kan Dorthe helt sikkert svare :slight_smile:

Men det er dog for sent at tilmelde mere nu.

Jep desværre havde ellers været sjovt.De må udvidde tilmeldning,hvis opendoor må lege med😆

4 katte 2 dage, godt at jeg har et gavekort jeg skal have brugt :wink::wink::money_with_wings::money_with_wings:

Nogen der kan anbefale et godt spise sted i Hedensted med fornuftige priser

Ja, jeg burde vel vide det :slight_smile: Men mit bedste bud er nok at I tager ind til Horsens - jeg tror ikke der er noget i Hedensted, hvor der til gengæld er masser af muligheder i Horsens. Der er show dinner :slight_smile: Og der er en Flammen, Jensens Bøfhus, et par anstændige kina-buffeter, den ene med sushi - og en sand vrimmel af dyre og billige muligheder. Skal der rigtigt kræses, så er det Munken :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Hvordan er det med mad i hallen? Må vi selv tage med? Kan huske at @_DK_Sugieh måtte klage over et mordvåben af et pølsehorn sidste år, så vi overvejer faktisk selv at tage noget med. Som kat 4 udstillere er vi alligevel de sidste i kantinen…

1 Synes om

Jeg kunne nemlig intet finde der er brugbar i Hedensted, så flammen i Horsens eller vejle er under overvejelse. Vejle er tættest på hvor maren og Karl Tore bor, men ved ikke hvordan den er i forhold til Horsens

Den kan jeg ingen informationer finde om

Jeg mangler stadig menu fra hotellets kok, men der ER i hvert fald show dinner på Scandic i Horsens lørdag aften kl. 20. Der KAn allerede nu betales på jyrak.dk :slight_smile: - og menuen håber jeg inderligt er undervejs, der er i hvert fald rykket for den :slight_smile:

1 Synes om

Jep Hedensted er en dejlig hal, men jeg kunne overtræde våbenloven med de pølsehorn. Det skal de alligevel ikke have ros for :roll_eyes:

2 Synes om

[quote=“Katho, post:49, topic:237284, full:true”]
Hvordan er det med mad i hallen? Må vi selv tage med?

Ja, det plejer ikke at være det store problem i Hedensted. Som udgangspunkt må man jo ingen steder, fordi salg i kantine er en del af deres levebrød, men de er ikke alle lige skrappe. Hedensted plejer at være ret rimelige i den retning :slight_smile:
VH
Susanne

2 Synes om

Jeg plejer aldrig at have mad med selv af samme årsag, meeeen den her gang laver jeg altså en lille madpakke :slight_smile:

1 Synes om

Så kom der dommerfordeling :slightly_smiling_face:

http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=934&WebsiteID=1&LanguageID=1

2 Synes om

I forbindelse med Hedensted udstillingen er der show middag lørdag aften på Scandic Bygholm Hotel i Horsens.

Vi satser på at være klar til at gå til bords cirka kl. 20.00.

Menuen er buffet:

Lufttørret skinke med melon salat

Tunmousse med rejer og mayonnaise

Farseret svinefilet med salvie og ramsløg

Helstegt Black Angus okseroast med pebersauce

Grøntsagssaute

Stegt kartofler

Torvesalat med dressing

Kikærtesalat med tomat og baby spinat

Chokoladekage med mousse og frisk frugt

Hjemmerøget brie med druer

Alle er som sædvanligt velkomne til at tilmelde - det foregår ved at betale forud på hjemmesiden. Der er formelt sidste tilmelding om torsdagen kl. 10.00; men du er velkommen til at prøve at spørge senere om der er flere ledige pladser - nogle gange kan vi godt finde plads til lidt ekstra udstillere, men vi kan kun garantere plads hvis man forudbestiller :slight_smile:

PRISEN er dk. 335,- inkl. husets rød/hvidvin, øl/vand under middagen samt kaffe / the.

Øj, det lyder godt :drooling_face:

En skam vi ikke kan være der!