Så er vi klar til at prøve kræfter med den nye kategori inddeling Udstillingssystemet er i den forløbne uge blevet opdateret så vi rent teknisk er klar til de nye kategorier. Hallen hedder Århus Firma Sport, Paludan-Müllers Vej 110, 8200 Århus N. Der er åbent for publikum begge dage fra 10 - 16; udstillerne kan se sine tider på bekræftelsen
Der tilmeldes som altid på www.jyrakudstilling.dk - vær obs på tilmeldingsfristen den 27. december kl. 20,00. Lørdag er der special show for EUR.
Inviterede dommere:
Pia Nyrup, DK - III, IV
Ulrike Wahl, DK - II
Aina Hauge, N - I, III
Helene Reiter, D - All round
Zdenka Heiter, A - II
Ad de Bruin, NL - I, III, IV
nu har jeg også tilmeldt
Xarabi skal med begge dage og så prøver vi om Kvik vil med på udstilling lørdag, da hun nu har haft en god lang pause og virker til at hvile meget mere i sig selv efterhånden
vi venter lige til efter week med at tilmelde, vi skal lige have overstået hobbyudstillingen i arnborg på lørdag, da vi er noget usikre på om glitter gider det show længere, men det er sikkert at kaz skal med både lør og søn, det bliver jo osse nemt for os da det er tæt på at være i vores baghave og så bor min mor få 100 mtr fra hallen
[QUOTE=Henriette;1267378]Så har jeg vidst tilmeldt min del for denne gang…
Beklager, jeg har ikke flere mulige kandidater til Europé Special showet
Men hvordan er det nu lige jeg tilmelder 3 generationer og opdræt ?[/QUOTE]
Ja, jeg har også 8 sider med tilmelding på JYRAKs side :høhø: Overvejer om jeg skal lave en 9. ved at tilmelde endnu en omgang 3 generationer Kan jo lave 2 forskellige striber… (Edit: og faktisk kan jeg vise 4 generationer i lige linie i sort sølv klassisk tabby på udstilling )
De står der som klasser, så du tilmelder bare? Du skriver bare det der nu passer bedst i de øvrige felter. Så hut jeg visker skal man lige skrive navnene på de tre katte til 3 generationer i bemærkninger-feltet
Det ser altså rigtigt underligt ud i udstillingssystemet at ABY nu står efter EUR :høhø: Nå, vi skal nok vænne os til det, hvor svært kan det være at få gamle travheste til at løbe den modsatte vej rundt i manegen…:S
ja tak - jeg skal gå steward søndag, det skal nok blive rigtig interessant at gå rundt og prøve på at finde de rigtige katte i kategorierne
“Nominering i kat lll ved dommer X - vi skal bruge Aby med nummer, nååå nej”
Så lykkedes det vist også for mig at få tilmeldt et par deltagere til lørdagens specialshow
Det er SÅ lækkert at der kun er 5 minutters transport denne gang
Så er kaz tilmeldt til både lørdag og søndag, godt man kun bor lige lidt længere ude af vejen:)
Glitter får sig lige en pause, for lige for øjeblikket er hun noget pirreligt og meget nervøs når hun er på show, det går fint inde i buret , men når hun er ude af buret er hun meget nervøs og hvæsser og brummer så det gør noget. så indtil videre er hun hjemmegående præmie mis
Jeg kommer lørdag, med Ean, min ABY n bliver sært at skulle stille ham i kat. 4…
Også har jeg en lille hemmelighed med også, som skal hentes hjem her i december…