Jeg ved godt, at jeg er ude i sidste øjeblik, men jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at tage afsted… Meeeeen… Hvis der tilfældigvis var nogen, der kom forbi Hornsyld enten lørdag eller søndag, og havde plads til mig og en transport kasse, så kunne det godt tænkes, at jeg godt lige kunne tillade mig selv en fridag fra mit kaotiske og stressede liv :høhø:
Hildi tager mig med på slæb om søndagen ![]()
Jeg kommer også, og tager en veninde fra Oplevelsesøkonomi med, der er mindst ligeså tosset med katte, som jeg er.
Vi kommer dog uden kat. ![]()
Jeg kommer søndag som privat oppasser for Junior, håber jeg kan få lokket min bror med ellers ved jeg ikke helt hvordan jeg kommer frem om morgenen ![]()
Jeg håber at komme og kigge en af dagene, det kræver bare at der er en af dem Claus skal arbejde med den weekend har bil og at jeg finder modet til at kører turen på egen hånd:tihi:
Ellers kører du bare med mig ![]()
Det er godt nok en hel dag - men der er plads i bilen til en mere ![]()
[QUOTE=PiaB;1270983]Ellers kører du bare med mig ![]()
Det er godt nok en hel dag - men der er plads i bilen til en mere :)[/QUOTE]
Og jeg har vistnok flere Minions-bolsjer!
Hvis du kører med Pia søndag, sidder jeg også i bilen (advarsel!) ![]()
[QUOTE=PiaB;1270983]Ellers kører du bare med mig ![]()
Det er godt nok en hel dag - men der er plads i bilen til en mere :)[/QUOTE]
Hvis jeg må vil jeg gerne det, kan lidt fornemme at Claus gerne vil undgå at vente på evt. Langsomme kollegaer og kunne være hyggeligt at ikke tage afsted på egen hånd:tihi: Giver selvfølgelig gerne tilskud til benzin:)
Tager du med Pia en hel dag, så skal vi nok holde dig lidt med selskab
Medmindre jeg er ved at udnytte ham til et eller andet, så kan Rune næsten altid findes foran buret ![]()
Ekstra dommere er tilføjet: Britta Busse, D (all round) og Dorte Kaae, DK (all round). Vi arbejder lige på endnu en ekstra dommer.
VH
Susanne
Hvis man nu er sådan nogle som vældigt gerne vil komme som gæster og primært se kategori 4-katte, hvilken dag bør vi så komme? ![]()
Det er et fedt, der er stort set samme antal begge dage ![]()
VH
Susanne
Så er dommerfordelingen online ![]()
Jeg skal vist skrive ned denne gang, har aldrig haft så mange katte til dommer før :surrender1:
Lørdag:
Muffe skal til Ad de Bruijn
Hugo skal til Aina Hauge
Louis skal til Ad de Bruijn
- hvad nu Eva sætter mig til at gå med
Søndag:
Muffe skal til Pia Nyrup (som nu får lov til at se ham med pels :høhø: )
Hugo skal til Pia Nyrup
Louis skal til Aina Hauge
Heldigt de ikke skal op til alt for mange dommere ![]()
Søndag
absolut søndag ![]()
Øj, jeg orker slet ikke at skrive hvor de forskellige skal op lørdag, men det er jo sjovt nok hos enten Pia Nyrup eller Aina Hauge :høhø: og så skal Casper have Ben op til Hanne Sofie Sneum. 3 generationer på stribe (hvor jeg har to forskellige striber med) skal så hos op til Britta Busse
Søndag skal Mikki op til Ad de Bruijn og Ben til Helen Reiter ![]()
Og jeg vil bare sige at det har absolut IKKE været verdens nemmeste job lige at vride en dommerfordeling sammen til 9 dommere efter nye udstillingsregler, med skelen til at der kommer en dommerelev, der skal se nogle katte efter reglerne om dommeruddannelse, der IKKE er ændret samtidig med show rules - oooog ihukommende at de dommere der før kunne tage kat 1 men ikke 2 nu er handicappede i forhold til at RAG og SBI er flyttet! Not funny - det har virkelig været et trælst hovedbrud denne gang.
VH
Susanne
Linni skal op til Dorte Kaae
hende har vi ikke prøvet før.
Jeg ved, at du har travlt, Susanne, men jeg kan altså ikke finde ud af hvilken dag, der kommer (flest) Sphynxer. Er det noget du kan afsløre? ![]()
Det er ret let, for der er desværre ikke tilmeldt nogen, hverken lørdag eller søndag.
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1271478]Det er ret let, for der er desværre ikke tilmeldt nogen, hverken lørdag eller søndag.
VH
Susanne[/QUOTE]Ja, det var i særdeleshed let. Jamen så er det hip som hap, om jeg (vi) kommer lørdag og søndag. ![]()