Pyhh jeg har det lige som Eva, Enten Pia Nyrup eller Aina Hauge, og Brita Busse til 3 på stribe
Glæder mig helt vildt - burgardiner osv. pakkes på onsdag, hold nu op det kommer til at fylde i bilen… (og trailer)
Godt vi skal ned og slæbe ind allerede fredag
[QUOTE=Henriette;1271621]Pyhh jeg har det lige som Eva, Enten Pia Nyrup eller Aina Hauge, og Brita Busse til 3 på stribe
Glæder mig helt vildt - burgardiner osv. pakkes på onsdag, hold nu op det kommer til at fylde i bilen… (og trailer)
Godt vi skal ned og slæbe ind allerede fredag :D[/QUOTE]
Hehe, ja du er god til at skaffe sponsorer, så godt vi må stille det an fredag :høhø:
Vi skal pakke bil allerede tirsdag! Claus skal opereres i øjet onsdag, så han må ikke bære meget mere end en liter mælk det næste stykke tid… Nå, men det går nok også! I hvert fald glæder vi os til at komme i gang igen
VH
Susanne
Hvor er det nu man kan se hvilken dommer man kommer op til? Jeg kan godt se hvem der dømmer Kat IV - som jeg går ud fra Siamisserne stadig er… men der er jo mere end en dommer… en jeg kender og en jeg ikke gør. Kan man se noget sted hvem der dømmer hvad, andet end i kataloget på dagen?
Gud fader det er jo år og dag (helt bogstaveligt!) siden jeg sidst har været afsted på udstilling… jeg skal sikkert hjælpes og holdes i hånden L
På forsiden af jyrak.dk lægges der et link til dommerfordelingen lige så snart den er klar - den har været der et stykke tid nu Den er her: Forside
Og reminder om lørdag aften, hvor der er show middag på Scandic Vest, Rytoften 3, 8210 Århus - kun omkring 3 km. fra udstillingen. Sidste tilmelding er torsdag formiddag; prisen er kr. 295,- for buffet, øl, vand eller vin og ikke mindst hyggeligt selskab Forside - kom og vær med, alle er velkomne
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;1271857]På forsiden af jyrak.dk lægges der et link til dommerfordelingen lige så snart den er klar - den har været der et stykke tid nu Den er her: Jyrak
Og reminder om lørdag aften, hvor der er show middag på Scandic Vest, Rytoften 3, 8210 Århus - kun omkring 3 km. fra udstillingen. Sidste tilmelding er torsdag formiddag; prisen er kr. 295,- for buffet, øl, vand eller vin og ikke mindst hyggeligt selskab Jyrak - kom og vær med, alle er velkomne
VH
Susanne[/QUOTE]
Hmm, ja det er jo ulempen ved ikke at have bil Jeg kunne godt tænke mig at komme med, men når jeg først har været hjemme med kattene, så tror jeg ikke at jeg kan nå at komme derud med offentlig transport…
Jo men dommerfordelingen viser hvilke dommere der dømmer hvilke kategorier… ikke (så vidt jeg kan se) hvilke specifikke racer. Eller skal jeg forbi Louis Nielsen og ha’ en hvid stok?
Det tror jeg du skal
Lørdag i kategori IV har dommerne:
[B]Britta Busse med dommerelev Steven Jones: ABY ns, CRX 2, 4, OSH f, n22, n25, PEB 1, SIA n, n21, SOM ns
[B]Pia Nyrup med dommerelev Steven Jones: ABY n, CRX 3, OSH n, b, a 24, f 25, SIA a, b 21, n 03, SOM n, o
[/B][/B]Hvem har du med af dine?
F:eks. Adelie er vist CRX 2 er hun ikke? For sort med hvidt/sort smoke med hvidt er hos Britta Busse.
Hm. Louis Nielsen, here I come. Pia Nyrup så, det er kun Stevie der skal bedømmes, Adelie er med som pynt og selskab uden for bedømmelse… hun er så tyk at dommeren dør af grin…
Det må kunne arbejdes på - vi begynder ikke før kl. 20,00, for vi skal jo have hallen gjort klar til næste dag.
Her er menuen, hvis det kunne lokke lidt flere indenfor i varmen lørdag aften:
Tortillas med skinke
Røget laks og røget makrel med røræg
US ball tip (oksekød) med pebersauce
Kylling med ratatouille
Svampeterrine
Små kartofler stegt i timian
Stor salatbar
Dagens kage med creme fraiche
3 typer ost
[QUOTE=Susanne W;1271874]Det må kunne arbejdes på - vi begynder ikke før kl. 20,00, for vi skal jo have hallen gjort klar til næste dag.
Her er menuen, hvis det kunne lokke lidt flere indenfor i varmen lørdag aften:
Tortillas med skinke
Røget laks og røget makrel med røræg
US ball tip (oksekød) med pebersauce
Kylling med ratatouille
Svampeterrine
Små kartofler stegt i timian
Stor salatbar
Dagens kage med creme fraiche
3 typer ost
VH
Susanne[/QUOTE]
Håber i får en god aften, vi springer over denne gang
[QUOTE=TrekkieGrrrl;1271889]Hvornår er tilmeldingsfristen til det festmåltid? Jeg plejer godt nok at være pænt bombet efter en udstilling, men nu skal jeg jo for en gangs skyld ikke køre ret langt (det er lige før det er nemmere at gå derover L)
:D[/QUOTE]
Torsdag formiddag - du betaler bare på jyraks hjemmeside, så er du med
Nå, der er stadig lidt trafik på emnet show middag, og jeg har modtaget tilmeldinger så sent som for en halv time siden. Så jeg har for en sikkerheds skyld bedt hotellet sørge for at der kan laves lidt ekstra plads, så håber jeg at ikke mindst nogle af Århus-folkene lader sig lokke i løbet af… indtil imorgen ved 12-tiden, så kører jeg nemlig hjemmefra
VH
Susanne
Dejligt at høre, at der er nogen, der vil hygge sig med os
Her er bilen pakket og klar, om lidt er det sengetid
Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer allesammen!
Her er den sidste seng syet, og så mangler jeg bare at pakke en bil OG trailer. Overvejer dog at køre meget tidlig derud og læsse af og hente en bilfuld mere så jeg ikke skal køre med trailer i det vejr
[QUOTE=Elwarth;1272239]Dejligt at høre, at der er nogen, der vil hygge sig med os
Her er bilen pakket og klar, om lidt er det sengetid
Jeg glæder mig rigtig meget til at se jer allesammen!
Venligst
Dorthe[/QUOTE]
Selvfølgelig vil vi det
Lørdag byder vi på boblevand og lidt godt til ganen
I følge krak bor jeg 8 min fra hallen. Nogen der skal med til show-middagen, der kunne lokkes til at køre et kvarters omvej efter mig? Jeg giver selvfølgelig gerne noget for det