jeg vil forresten lige gøre alle opmærksom på at hallen ligger tæt på et af de udsatte områder i århus og det sker nu og da at der kører scooterbøller rundt på p-pladserne i området og tjekker biler ud for evt værdi-genstande. derfor vil jeg opfordre folk til ikke at lade værdigenstande,tasker,gpser osv ligge synligt i bilerne, for det er da trist at slutte en udstillingsdag med en smadret siderude el der der er værre.
OK… Nu er der en mulighed for at de der ikke ved hvordan jeg ser ud i al fald kan kende mig på neglene :høhø:
De ser sådan ud dennegang:
Hvordan ser det ud med sne i det østjyske ???
Ca 5 cm. Ikke vildt. Fedtet som bare fanden de steder der ikke er ryddet men vejene er fine nok, i al fald lige nu ![]()
Hvordan er burene egentlig opstillet? Rækker? Ringe?
Rækker ![]()
Nå, jeg vil så sidde herhjemme og sende jer kærlige tanker, mens jeg plejer lungebetændelsen… ![]()
og her til aften var der herre glat udenfor hallen, men er sikker på der bliver saltet osv, så der er dejlig fint til imorgen
Så er vi vist alle klar.
Jeg er er at finde i min ven kattens stand
Kom og sig Hej ![]()
Slet ingen som vil dele resultater ?
Jo da, er bare alt alt for træt til at ku tænke så langt
Har været en god, men meget meget travl dag for os! Tænker jeg deler i morgen aften - eller i løbet af dagen, hvis jeg finder tid der ![]()
TAK til JYRAK for en, som altid, gennemført udstilling!
Stevie fik sit certifikat og det var det jeg håbede på. Ellers vandt vi ikke noget, hverken til bedømmelse eller i FIP rafflet (suk) men det var en dejlig dag og det var hyggeligt at se alle igen ![]()
Jo Linni fik sit cert, men havde det ikke sjovt hos dommeren så han bliver pensioneret fra udstilling fremover ![]()
Min datter og jeg (og en enorm nulleputteseng!
) sidder nu i toget på vej hjem efter en hyggelig katteudstillings-snusetur. ![]()
Tak for kikket.
Særlig en stor tak til Junior og Sami og deres ‘mødre’. ![]()
[QUOTE=Lykke;1267342]Så har jeg også tilmeldt - hele tre styks begge dage!
Louis, Hugo… og Muffe til sin første rigtige rigtige udstilling
[/QUOTE]
Jaaah… Muffe ![]()
[QUOTE=ThildeL;1267469]Vi kommer den ene dag med… tadaaaa
:
PR DK Lindvig’s Fellini
NFO Gr. II klasse VIII
Så må vi se om 2 års pause og 2 kiropraktorbesøg har gjort ham godt :)[/QUOTE]
Håber han tager det pænt
jeg kommer og nusser
Kommer sammen med standen og MinVenKatten
[QUOTE=Susanne W;1271191]Og jeg vil bare sige at det har absolut IKKE været verdens nemmeste job lige at vride en dommerfordeling sammen til 9 dommere efter nye udstillingsregler, med skelen til at der kommer en dommerelev, der skal se nogle katte efter reglerne om dommeruddannelse, der IKKE er ændret samtidig med show rules - oooog ihukommende at de dommere der før kunne tage kat 1 men ikke 2 nu er handicappede i forhold til at RAG og SBI er flyttet! Not funny - det har virkelig været et trælst hovedbrud denne gang.
VH
Susanne[/QUOTE]
Du fortjener virkeligt et skulderklap for at det er lykkes!
I fremtiden kan jeg forestille mig, at der bliver mest at lave for all round, 1+2 og 3+4 dommere - altså, medmindre oplæringen bliver lavet om så det matcher de nye kategorier.
Hvornår er tilmeldingsfristen til det festmåltid? Jeg plejer godt nok at være pænt bombet efter en udstilling, men nu skal jeg jo for en gangs skyld ikke køre ret langt (det er lige før det er nemmere at gå derover L)
![]()