JYRAKs topkatteliste 2012

Juhuuuuu :wehu: Jeg har ventet med spænding på offentliggørelsen, for jeg vidste at McCoy havde en mulighed for liiiiiiiige at knibe sig med på listen over fertile hanner…
Og sørme ja… En delt 5. plads kom kan lige med på :yah:

Min skønne og dejlige dreng

:hjerte:

Stort tillykke med den smukke dreng :smelter:

Tillykke med smuksakken McCoy - det er velfortjent at han nu kan kalde sig topkat :rock:

Han er dælme også lækker… og han æææælsker sin mor kan jeg se :wehuu:

Kæmpe stort tillykke herfra,lillesøster er bare super stolt af brormand.

Stort tillykke :flag: med din store, flotte mandekat. :smiley:

Tillykke med smuksakken - han skal da have en ekstra godbid for at være topkat :smiley:

stort tillykke med flotte McCoyr :smiley:

Hjertelig tillykke Eva :slight_smile: Han er også en rigtig smuk dreng :slight_smile:

Knus Gitte

Tillykke med ham :flag:

Han har også et fantastisk mønster, det bliver jeg vist aldrig træt af at se på.

Jeg har også gået og ventet lidt i spænding. Og sørme om min Krudttønde ikke også kom med på Jyrak Topkatteliste over Voksne Hanner 2012. Juhuuu!! Krudttønde blev nemlig nr. 4 :slight_smile:

Jeg er såååå stolt og super glad - Sikken en dejlig lørdag morgen :slight_smile:

Knus Gitte

Stort tillykke med både McCoy og Krudttønde :wehu:

Også stort tillykke med Krudtønde :flag:

Tillykke med de dejlige drenge! :rock:

Stort tillykke :flag: til Gitte med Tønden:hjerte: - han er da også bare sådan en smuk og udtryksfuld kat. :smiley:

:flag: Tillykke med de lækre knejter :slight_smile:

Ja jeg vågnede i morges fordi min mobil vibrerede løs, der kom en del lykønskninger med at Hope var kommet på topkattelisten,
Så måtte jeg op og tjekke, og sørme ikke hun er kommet ind på en 5. plads under ungdyr.
Og hun er min første opdrættet kat som er kommet på jyraks topkatteliste, så er meget stolt af min lille Hopsen

Stort tillykke til jer andre som er kommet på

Og stort tillykke med Hope også :wehuu: Synes det er fedt at så mange brugere herinde har topkatte. Og så fra eget opdræt også. Det må være en fed følelse! :smiley:

Stort tillykke til Kia :flag: med dejlige Hope:hjerte: :slight_smile:

Stort tillykke til Jer alle med de flotte resultater og de helt igennem vidunderlige katte