Kære alle kattevenner

:mis::mis::mis:

Min mor er her ikke lige nu, så jeg napper lige maskinen :tihi:

Jeg har haft en lang og hård dag i dag, kære alle kattevenner - mens min mor bare har slappet af med rengøring, bagt boller og været ude i det kooooolde vejr.

:uha:

Hvad har I lavet ??

Her kan I se, hvad jeg har lavet hele dagen lang … må hellere gå tilbage til køjen - jeg er lidt træt af at sove hele dagen - så jeg må hellere nappe en lur, før jeg skal i seng…

:pote::pote::pote:

Meauow fra

Silkepigen

Hej Silke!:heya:

Jeg er glad for at du får din søvn, det er hårdt at være sød og blød hele dagen!
Herhjemme har min slaver bare været så dovne i dag… De har snøftet, hostet og sovet dagen væk:venter:

Så mens de har dovnet den, har jeg jo måtte tage over!
Så nu tager jeg altså et tiltrængt hvil efter opvasken!

:pote: Mange Kattekys fra Emma :pote:

[quote=StinePigen;473471]Hej Silke!:heya:

Jeg er glad for at du får din søvn, det er hårdt at være sød og blød hele dagen!
Herhjemme har min slaver bare været så dovne i dag… De har snøftet, hostet og sovet dagen væk:venter:

Så mens de har dovnet den, har jeg jo måtte tage over!
Så nu tager jeg altså et tiltrængt hvil efter opvasken!

:pote: Mange Kattekys fra Emma :pote:[/quote]

:uha::uha::uha:

Har du vasket op ??

Dét ville jeg aldrig nedværdige mig til… :høhø:

Hvor er du en fin stribet missepige Emma :hjerte::hjerte:

Silkepigen

Har du vasket op ??

Dét ville jeg aldrig nedværdige mig til… :høhø:

Hvor er du en fin stribet missepige Emma :hjerte::hjerte:

Silkepigen[/quote]

Tak, du ser heller ikke værst ud :p:hjerte:
Normalt ville jeg altså heller ikke, men nogen skal jo vaske min madskål af! :tihi:

Jeg har ordnet vasketøjet for min mor mens hun slog græsset :slight_smile:
Drengene har ikke rørt en finger - TYPISK :frowning:

Hilsen Viksen

[quote=StinePigen;473502]Tak, du ser heller ikke værst ud :p:hjerte:

Normalt ville jeg altså heller ikke, men nogen skal jo vaske min madskål af! :tihi:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL

Du er vist en lille frækkert, Emma…

:pote: miauow fra den altid artige Silke :pote:

Hej Silke
Ja vi ka’ høre på det hele at vi har haft det lige så hårdt som dig.
Vi har ligget og slappet og sovet og slappet og sovet og …
mens mor har været på arbejde, gjort rent ( hun gør meget rent, hun fælder nemlig en del :tihi: ) så skulle hun lige handle og så skulle hun lave mad.
Pyha, ja det er altså trættende at se på, se selv hvor Bomben kom til at gabe.

Sikke da en dejlig seng du har fået Silke, det må være en af dem med vægvarme :smiley:
Hilsen hele flokken.

[quote=Tante Tut;473513]-LOL-LOL-LOL-LOL

Du er vist en lille frækkert, Emma…

:pote: miauow fra den altid artige Silke :pote:[/quote]

Sjovt, det siger min mor og far også altid at jeg er!:ups:
.oO(Hun er nu rigtig rigtig lækker hende Silkepigen:savle:)

[quote=birtheras;473512]Jeg har ordnet vasketøjet for min mor mens hun slog græsset :slight_smile:
Drengene har ikke rørt en finger - TYPISK :frowning:

Hilsen Viksen[/quote]

:yah::yah::yah:

Hvor ER du dygtig, Viktoria - tænk, at du må ligge på din mors KRIDhvide vasketøj ?

:rock::rock:

Ja, de drenge - de kan altid sno sig uden om dagens gøremål…

:hjerte: :tihi:

Silkepige

[quote=Coon Danica;473519]Hej Silke
Ja vi ka’ høre på det hele at vi har haft det lige så hårdt som dig.
Vi har ligget og slappet og sovet og slappet og sovet og …
mens mor har været på arbejde, gjort rent ( hun gør meget rent, hun fælder nemlig en del :tihi: ) så skulle hun lige handle og så skulle hun lave mad.
Pyha, ja det er altså trættende at se på, se selv hvor Bomben kom til at gabe.

Sikke da en dejlig seng du har fået Silke, det må være en af dem med vægvarme :smiley:
Hilsen hele flokken.[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Hvor er I sjove :

Fælder jeres mor ??

:klapper::klapper::klapper:

Hvor ser det hyggeligt ud at være så mange katte - men det siger jeg IKKE til min mor - for hun ønsker sig nemlig rigtig meget en kat mere - men det bliver IKKE til noget - hun kan købe sig noget nips, kan hun.

:heya:

Jeg kan godt forstå, at I bliver sååååå trætte af at se på al den aktivitet - for det gør jeg nemlig oz…

:pote: Silkepige :pote:

[quote=StinePigen;473520]Sjovt, det siger min mor og far også altid at jeg er!:ups:
.oO(Hun er nu rigtig rigtig lækker hende Silkepigen:savle:)[/quote]

:pote::pote::pote:

Min mor siger altzå, at jeg er en bizze :høhø::høhø: for selv om jeg er over 10 år gammel, så er der stadig masser af krudt og kugler tilbage i mig…

:wehu: :yah: :klapper: :rock:

:pote:Silkepige:pote:

Hvor er I sjove :

Fælder jeres mor ??

Ja fælder, vi må altid have en fnugrulle på os, vores pels er bare sååå fyldt med hendes hår.

:klapper::klapper::klapper:

Hvor ser det hyggeligt ud at være så mange katte - men det siger jeg IKKE til min mor - for hun ønsker sig nemlig rigtig meget en kat mere - men det bliver IKKE til noget - hun kan købe sig noget nips, kan hun.
Nej lad endelig være med at sige hvor hyggeligt det ser ud, det er da meget sjovere med nips man kan rive på gulvet :høhø:

:heya:

Jeg kan godt forstå, at I bliver sååååå trætte af at se på al den aktivitet - for det gør jeg nemlig oz…

:pote: Silkepige :pote:
[/quote]

Ja det er hårdt at være en mis

Jæ har bare sovet og på et tidspunkt faldt jeg ud af min sæng

Cedille Mille von Snorktræ

:trøste::trøste:

Ja… vi må lide i stilhed og finde os i den usle behandling, der tilbydes os…

(bare min mor ikke læser det her :kryds:)

:pote:Silkepige:pote:

[quote=kamikaze;473537]Jæ har bare sovet og på et tidspunkt faldt jeg ud af min sæng

Cedille Mille von Snorktræ[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Hvor er dig bare SJOV, Cedille !?

Ligger dig da i en brødkurv og sover ???

-LOL-LOL

Har dig ikke fortalt din mor, at der er en dame der hedder Brita - hun syer verdens bedste pulle-nulle-senge…

:hjertehop::hjertehop::hjertehop:

:pote:Silkepige:pote:

Hej Silke…

Vi har haft det lige så hårdt som dig…:argh:
Vi har ligget og puttet, mens vores slaver har ordnet værelse, gjort rent osv…

Vi har ikke kunne sove for al den larm…
:gruble:hmm… mennesker er altså mærkelige!! Hvorfor skal de rende rundt hele tiden???

Hilsen
Aslan, Snebold og Aslan…

Jeg har også hjulpet min mor idag, for jeg sørgede for hendes blodtryk kom helt op. Tror nok det er sundt, hun så ihvertfald sjov ud da hun prøvede at fiske mig ned, så jeg ikke faldt ned. Jeg er nemlig ikke sådan et klumrehoved som ham den rødpelsede, han skvattede ned og tog mors kalender ned samtidig.
Hov kommer i tanke om, at nu kan hun jo ikke se hvornår jeg har fødselsdag Tjuuuuuuuuddd.

I må hellere se jeg har styr på det hele.

Mange mjauuuu fra Viggo Mortensen

[quote=Saphiira;473582]Hej Silke…

Vi har haft det lige så hårdt som dig…:argh:
Vi har ligget og puttet, mens vores slaver har ordnet værelse, gjort rent osv…

Vi har ikke kunne sove for al den larm…
:gruble:hmm… mennesker er altså mærkelige!! Hvorfor skal de rende rundt hele tiden???

Hilsen
Aslan, Snebold og Aslan…[/quote]

:pote::pote::pote:

Jeg forstår det altzå heller ikkke, min mor farer altid rundt - hun har slet ikke opdaget glæden ved at ligge og snue en hel dag ???

:?

Ja, mennesker er vist lidt mærkelige…

:hjertehop:Silkepigen:hjertehop:

[quote=Leopolds mor;473978]Jeg har også hjulpet min mor idag, for jeg sørgede for hendes blodtryk kom helt op. Tror nok det er sundt, hun så ihvertfald sjov ud da hun prøvede at fiske mig ned, så jeg ikke faldt ned. Jeg er nemlig ikke sådan et klumrehoved som ham den rødpelsede, han skvattede ned og tog mors kalender ned samtidig.
Hov kommer i tanke om, at nu kan hun jo ikke se hvornår jeg har fødselsdag Tjuuuuuuuuddd.

I må hellere se jeg har styr på det hele.

Mange mjauuuu fra Viggo Mortensen[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Jeg elsker oz at få min mor til at blive forskrækket :hjerte::hjerte: så nogen gange gemmer jeg mig SÅ godt, at hun ikke kan finde mig !

:uha:

Viggo - hvor ER du bare smuk - mon vi kunne blive lidt forelskede i hinanden ???

:kryds:

:pote:Silkepigen:pote:

Hej Silke

Jeg har osse haft travlt med at sove, for i dag skal jeg hjem til mig selv, efter min ferie hos “mormor”, så jeg er nødt til at være frisk når jeg skal ud og lege med mine venner, og måske nappe en mus

hilsen Madsekat