Kamikaze Quini

Han kan ligge og sove på de mest underlige måder. Om vi er bange for han falder ned fra toppen, jo da. Han gjorde det en gang og der landede han gudskelov på benene. Skøre kræ :rock:

Uha da, han ligner da en som har smagt på det som er i skabet, hi hi
hilsen Lisbeth

Skøre mis :iloveyou:

-LOL Hold op hvor er han bare skøøøøn:wehuu: Skøre skøre mis:tihi:

Jamen hvad skal jeg sige - endnu en dejlig, skør kamikaze-misling!

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

De kan ikke gøre for det, sådan er de født.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

-what-what

Hold da op, sikke en måde at kunne sove på - en anden én ville være nødt til at besøge en kiropraktor.

Hvor er han bare SKØN…

:hjerte::hjerte:

Hvad skal jeg sige…det hele var med i prisen :klapper:
Denise og Claus VAR advaret :ups: tror jeg nok :tihi:

Han er da en tosse. :fnis:

-LOL

LOL Sikke en dejliger en

Say no more - ingen tvivl om at det er en dejlig misser fra Kamikaze -høhø

Hvor er han bare rigtig rigtig skøn :wehuu:

Ihh skøre kræ:wehuu:
Han minder mig så meget om Mau, han er ski lige så tosset :tihi:

Hvordan kan det være, at alle de katte som er kamikaz’er (som jeg har hørt om) er sådan nogle tossede personligheder??

Han ligner forresten en der har kigget lidt for dybt i det skab han ligger på. :tihi:

[quote=Bølle-missen;194917]Hvordan kan det være, at alle de katte som er kamikaz’er (som jeg har hørt om) er sådan nogle tossede personligheder??

Han ligner forresten en der har kigget lidt for dybt i det skab han ligger på. :tihi:[/quote]

Det er da fordi de er vokset op hos Brita??? :tihi:

  • Det er ikke kattenes skyld :uha:

:klapper:

-høhø Tak for alle kommentarerne til vores skøre kat :):hjerte::hjerte:

Ja ja livet med dejlige Quini må være utroligt spændende :inlove:, selv når det lille pus sover , gør han det et mindre cirkus nummer :thumbup:

:klapper: :klapper:

-høhø …hvor ser han bare dejlig slasket ud!

  • men der er nok bare os andre, der ikke helt forstår det der med at gøre os det ekstra mageligt :slight_smile:

Det vil jeg helt sikkert tænke på næste gang, jeg ligger oven på mit skab :cool:

En lækker smuksak, der forstår at nyde livet…farligt…:tihi::wehuu:

Haha, hvor er han bare skøn…

Min May sover også på lige så underlige måder - og skvatter ned indimellem. Gudskelov er hun heller aldrig kommet til skade ved det. Dog vågnet lidt brat -tihi