Kan I se hvem jeg har fået hjem? :)

Ja, vi har fået en kat hjem til os… Her var alt alt for stille uden tromleren, Bølle…

Kan I se hvem det er?? :wehuu:

Årh altså - det er da Freja, er det ikke :wehuu:

Er det ikke Freja?

Ja det er nemt…det er en af de smukkeste husmisser der er i vort lille land :wehuu:

Jamen - er det ikke Freja?
TL LYKKE

Joooow det er da Freja!

Hvor lækkert hun har fået nyt hjem! :wehuu:

Jeg kan ikke se hvem det er, men jeg kan se at det er en meget smuk misser.

Er den ikke BLÅ?
Hilsen Lisbeth

…Synes jeg har set den kat før :? måske i en omplaceringstråd :øhmm: Hvor er det dejligt både for jer og for hende :smiley:

Jo det er Freja-musen… :slight_smile: Større nussehoved skal man vist lede længe efter :tihi:

Søren sad i lænestolen og jeg sad i sofaen, og hun kunne slet ikke bestemme sig for hvem hun ville ligge hos - og i det hele taget ligge stille… -love

Ihhh der er hun jo! :wehu:
Hvor er det bare fantastisk at i tog hende til jer -kramer
Hun ser ud til at have indtaget sit nye hjem med storm :thumbup:

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=10100”]Smuk og dejlig hunkat - De Kattegale Debatterer[/ame] :slight_smile:

Hehe… Søren var lidt skeptisk, men er ret sikker på, at han er godt solgt allerede… Freja er et værre nusseøre og i forhold til Bølle er hun ca. 20 gange så pågående og kælen… :slight_smile:

Blev lidt skuffet (sagt i sjov), da Hanne sagde, at Freja højest sandsynligt bedst kan lide mænd som nussepartnere… Men indtil videre ved hun ikke hvem af os hun bedst kan lide… :stuck_out_tongue:

[quote=Coon Danica;268731]Jeg kan ikke se hvem det er, men jeg kan se at det er en meget smuk misser.

Er den ikke BLÅ?
Hilsen Lisbeth[/quote]

Det er Freja… Nevadaisys/Hannes… :slight_smile: Jo jeg tror godt man kan kalde hende blå… :pote:

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=10100”]Smuk og dejlig hunkat - De Kattegale Debatterer[/ame]

Åh hvor er jeg glad på både hanne og dine veje, at I sammen har givet Freja et godt hjem. :thumbup:

Tillykke med smuksakken :wehuu:

Ville gerne have taget et lidt bedre billede… Men nogen :høhø: er alt alt for kontaktsøgende til at være fotogen… :inlove:

Tillykke med hende … Er det ikke kattebakken hun ruller sig i ??

Jo, Bare rolig… Den er helt ren… :tihi: Skrev omgående til Hanne og spurgte om det var noget Freja normalt gjorde, men det kunne hun ikke genkende, så måske hun bare er glad for sin HELT EGEN kattebakke… :? :slight_smile:

Satte låget på og tænkte det nok ikke var så spændende, men så går vi bare ind ad lågen og ruller sig… -LOL

Tillykke med smuksakken, Louise!! Hun er bare dejlig :wehuu: :wehuu:

Kan du ikke købe en nullerputseng til hende, så hun ikke skal putte i grus-bakken :tihi:

Stort tillykke Louise - hvor er jeg glad både på dine, Hannes og Freyas vegne.

:wehuu::wehuu::wehuu: