Kan I se hvem jeg har fået hjem? :)

Som jeg skrev i den anden tråd . . . . . en dejlig solstrålehistorie. . . . :hjerte:

[quote=M&M-mor;268767]Tillykke med smuksakken, Louise!! Hun er bare dejlig :wehuu: :wehuu:

Tak Anne!

Kan du ikke købe en nullerputseng til hende, så hun ikke skal putte i grus-bakken :tihi:[/quote]

Freja har skam en nullerputseng med hjemmefra… Så du må ikke spørge mig, hvad hun har sammen med den grus-bakke… Sikkert et meget specielt forhold… :ups:

Nå, men Freja mener, at jeg burde komme i seng. Hun er ihvertfald lige kommet for 4. gang og hoppet op med forpoterne på mit lår og pebet med sin lille stemme… :inlove:

AHA … så I har lavet enslags byttehandel :tihi:

Tillykke med hende … dejligt at hun bliver her på KatteGale :thumbup:

Til lykke til dig.
Til lykke til Freja…:wehuu:

Du er en heldig kartoffel.
Freja er en heldig kartoffel…:wehuu:

Super at det kunne lykkes på denne måde :thumbup: - og hun er godt nok lækker :inlove:

-LOL

Hvor sødt -love -love Jeg må også hellere komme til køjs… Nat herfra… :godnat:

syntes godt det med bakken er sjov hun , og ja heldigvis er gruset rent …
Hun ser fin ud og dejlig hun trives hos jer allerede

ej hvor super, hvor er det skønt der er kommet sådan en god løsning for Freja. Stort tillykke med hende, hun ser super dejlig ud.

MVH
Gitte

Tillykke, jeg er sikker på at du har fået dig en diamant :hjerte:

Hun lyder til at være en rigtig puttegris:hjerte::hjerte::hjerte:

Hun er rigtig sød :slight_smile: Til lykke med hende

Hjertelig tillykke med din søde pige Tip, øh missepige. Hun ligner altså Helles Tip til forveksling.
Hvor er det dejligt hun nu har et nyt hjem.
Knus Elin

Tillykke med den smukke dejlighed :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=skeem;268875]syntes godt det med bakken er sjov hun , og ja heldigvis er gruset rent …
Hun ser fin ud og dejlig hun trives hos jer allerede[/quote]

Bakken er nu (endelig) blevet brugt, så der er ikke mere grus-rulning. :tihi:
Nu smider hun sig foran fødderne på os, om på siden eller ryggen og så bare vente på en omgang nus… :inlove:

Lige nu hænger hun på stolen ved siden af mig… :slight_smile: Er ved at skrive opgave…

Som I kan se får jeg en stor hjælpende hånd til at udsætte arbejdet… :slight_smile:

Tillykke med den smukke mis :smiley:

:tihi: Århh hvor er hun dygtig :wehuu:

Tillykke med Frejamissen :slight_smile:

Der var den dejlige fjollede kat jo :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er det skønt at hun deler rundhåndet ud af sin kærlighed :inlove::inlove::inlove: (især så du ikke bliver snydt Louise :høhø:)

Dejligt I kunne tilbyde hende et godt hjem, det er jeg meget taknemmelig for :kram:

Giv hende lige en stor møzzer fra os herhjemme:knuser:

[quote=Nevadaisy;269176]Der var den dejlige fjollede kat jo :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er det skønt at hun deler rundhåndet ud af sin kærlighed :inlove::inlove::inlove: (især så du ikke bliver snydt Louise :høhø:)

Dejligt I kunne tilbyde hende et godt hjem, det er jeg meget taknemmelig for :kram:

Giv hende lige en stor møzzer fra os herhjemme:knuser:[/quote]

Det var så lidt… :slight_smile:

Hun er så stille i forhold til Bølle, at jeg var liiige ved at blive helt bekymret… :ups:

Men vi skal nok møzze hende en hel masse fra jer. I er jo altid velkomne til at komme og nulre på hende… :slight_smile: