Kan I se hvem jeg har fået hjem? :)

[quote=Skattekat;268775]AHA … så I har lavet enslags byttehandel :tihi:
[/quote]

Jep :høhø: og jeg synes det var en rigtig fin byttehandel :thumbup:
Freja har fået et dejligt hjem, hvor hun skal være dronning, Louise kan nu få noget søvn igen, min svoger har næsten fået sig den røde kat han har drømt om i 10 år, Bølle kan få lov til at bruge al hans energi og samtidig blive passet på og mine forældre har fået en ny frisk musefanger - altså så bliver det da næsten ikke bedre vel :slight_smile:

[quote=Bølle-missen;269178]Det var så lidt… :slight_smile:

Hun er så stille i forhold til Bølle, at jeg var liiige ved at blive helt bekymret… :ups:

Men vi skal nok møzze hende en hel masse fra jer. I er jo altid velkomne til at komme og nulre på hende… :)[/quote]

Ja :wehu:og jeg havde jo “heldigvis” ikke hendes papirer her, så jeg har allerede en god undskyldning til et snarligt besøg :høhø:

ja, hun er nok lidt anderledes i forhold til Bølle, men det må nu være rart at kunne sove om natten :stuck_out_tongue:

[quote=Bølle-missen;268749] Jo jeg tror godt man kan kalde hende blå… :pote:
[/quote]

Ja hun er blå med hvid :slight_smile:

Mht. kontaktsøgende, så ligger hun allerhelst i nærheden… :slight_smile:

Lå lidt inde i sengen - så kom hun og hyggede…
Sad lidt i lænestolen - hops, der kom Freja…
Sidder ved min com - stolen ved siden af mig er optaget…
Stod i køkkenet - bunk så smider hun sig midt på gulvet i køkkenet…

-høhø

[quote=Bølle-missen;269188]Mht. kontaktsøgende, så ligger hun allerhelst i nærheden… :slight_smile:

Lå lidt inde i sengen - så kom hun og hyggede…
Sad lidt i lænestolen - hops, der kom Freja…
Sidder ved min com - stolen ved siden af mig er optaget…
Stod i køkkenet - bunk så smider hun sig midt på gulvet i køkkenet…

-høhø[/quote]

Jep, jeg sagde jo hun er social :stuck_out_tongue: - som sagt er min “største frygt” næsten at hun bliver FOR kælen som enekat…men det lyder til I lige kan klare det indtil videre :høhø:

Du aner ikke hvor varm og glad dette gør mig:-) Tillykke med jeres nye kattepige:-)

Har lige haft en veninde på besøg, hun fik besøg på maven, da hun satte sig i lænestolen -love

:smiley:

Kan man få en kat, som er FOR kælen??? :?

:ups:

Er Freja blevet enekat - jeg troede Louise havde en kat mere udover den, der er blevet omplaceret??

:?:?:?

[quote=Bølle-missen;269405]Har lige haft en veninde på besøg, hun fik besøg på maven, da hun satte sig i lænestolen -love

:D[/quote]

:tihi: ja så er hun noget mere kontaktsøgende end hun har været herhjemme, men det er da hyggeligt :wehuu:

[quote=Bølle-missen;269407]Kan man få en kat, som er FOR kælen??? :?

:ups:[/quote]

:høhø: tja, jeg tror ikke jeg kan, men man har jo hørt om mennesker der skulle af med deres katte fordi de var for kælne :slight_smile:

[quote=Eva;269419]Er Freja blevet enekat - jeg troede Louise havde en kat mere udover den, der er blevet omplaceret??

:?:?:?[/quote]

Ja, Freja er enekat nu, Louise havde Bølle og Bølle bor nu hos mine forældre :slight_smile:

[quote=Eva;269419]Er Freja blevet enekat - jeg troede Louise havde en kat mere udover den, der er blevet omplaceret??

:?:?:?[/quote]

Vi blev anbefalet ikke at anskaffe en mere, fordi Bølle var så frustreret og voldsomt aktiv. Sonja hos kattens værn var bange for, at Bølle ville lade sine frustrationer gå ud over den nye/mindre kat/killing) :ked:Så vi nåede aldrig, at få en mere…