Kan man få godt økologisk kattemad...som ikke feder for meget?

Ja, jeg må sige, at jeg er ret forundret over at man kan være SÅ dårlig til at pakke en kasse! Og det er da en dyr fornøjelse for firmaet hele tiden at skulle erstatte varer. Og det er da heller ikke godt for firmaets omdømme, at man hele tiden har sure og irriterede kunder, der igen og igen skal bruge tid på at reklamere…

Måske skulle Kattegale lave en samlet henvendelse/‘underskriftsindsamling’ til Zooplus og kræve bedre pakning…:høhø:

[QUOTE=Diana F;769396]Ja, jeg må sige, at jeg er ret forundret over at man kan være SÅ dårlig til at pakke en kasse! Og det er da en dyr fornøjelse for firmaet hele tiden at skulle erstatte varer. Og det er da heller ikke godt for firmaets omdømme, at man hele tiden har sure og irriterede kunder, der igen og igen skal bruge tid på at reklamere…

Måske skulle Kattegale lave en samlet henvendelse/‘underskriftsindsamling’ til Zooplus og kræve bedre pakning…:høhø:[/QUOTE]

Tja, tror ik det vil hjælpe, for selv om vi alle har oplevet en træls leverance, så er der jo ingen bøvl hvis man sender en klage. Jeg har endnu ikke hørt om nogen der ikke har fået godkendt en klage.

Nej, der var slet ingen bøvl med Zooplus heldigvis, pg de nye varer burde være på vej. Jeg synes bare det er unødigt besvær og tidsspilde for både dem og os, når det SÅ nemt kunne undgås ved at pakke tingene ordentligt :slight_smile:

Er det både zooplus.de og .uk?

Jeg har lige fået i dag fra Tyskland, og det var pænt pakket med korrekt foldet bobbleplast og al muligt? Sidste gang var det også pænt pakket. Kun da jeg første gang havde bestilt drikkefontæne kom den med underdelen i flere stykker, og jeg klagede over den mangelfulde indpakningen, både til den danske og den tyske hjemmeside. Ingen kommentarer til det med indpakningen, men jeg fik ny fontæne ub.

[QUOTE=Cookie;771427]Er det både zooplus.de og .uk?

Jeg har lige fået i dag fra Tyskland, og det var pænt pakket med korrekt foldet bobbleplast og al muligt? Sidste gang var det også pænt pakket. Kun da jeg første gang havde bestilt drikkefontæne kom den med underdelen i flere stykker, og jeg klagede over den mangelfulde indpakningen, både til den danske og den tyske hjemmeside. Ingen kommentarer til det med indpakningen, men jeg fik ny fontæne ub.[/QUOTE]

Varerne sendes fra samme sted ligegyldig hvilken zooplus man vælger.

Min pakke havde også noget bobleplast i - men det lå bare løst øverst i kassen (som jo var MEGET stor) og gjorde ingen verdens nytte…

Ja, men sjovt nok har jeg aldrig problemer med indpakningen og jeg køber altid fra zooplus.de. Det “værste”, jeg har prøvet, er lågene på Cosma-gufferne, der gik op - og sidst, jeg fik sådan en sending, var 4 rør tapet sammen og lågene dermed forsvarligt lukket.

Jeg synes altså også helt klart, de er blevet bedre igennem tiden til at pakke. Det var langt mere morsomt at modtage deres pakker for, hvad… 8 år siden, tror jeg. Der kunne sagtens ligge en enkelt ting i en ellers tom kasse og rasle rundt. Bulede dåser, hvis jeg i øvrigt finder dem hele, tager jeg mig ikke af. Har haft et fåtal af skader, og de har altid været dækket uden videre. Man er i øvrigt ikke i tvivl om fordærvet vådfoder. Jeg modtog nogle kasser med vådfoderbreve forleden, hvor eet brev af mystiske årsager havde hul (de var i egne kasser, så lignede ikke transportskade). Nuuui, det lugtede! Jeg må indrømme, at lige den gad jeg ikke klage over - brevet er en 5’er værd.

Nå - der er da trods alt nogle af jer, der får jeres varer hele og uskadte frem :slight_smile:

Mine skadede varer afholder mig nu heller ikke fra at bestille igen, når der ingen problemer var med at få en ny sending uden beregning.
Bulerne i dåserne betød nu heller ikke så meget (bortset fra de ikke er til at stable ordentligt) - men derfor nævnte jeg det da over for dem alligevel.

Synes i øvrigt, at det er ret morsomt, at de åbenbart har været ENDNU dårligere til at pakke år tilbage :høhø: - ret imponerende!

Vil lige hive denne tråd frem igen for at komme med en lille melding om afprøvet øko/holistisk kattemad.

Nu er posen med Porta 21 holistic tørkost snart tom, men helt ærligt…så har de ikke være OVERbegejstrede for det…det er da gledet ned, men de synes alle, at RC obesity (som bliver blandet i) er bedre - man kan GODT sortere, selvom det ligger blandet i skålen! Så den variant køber jeg nok ikke igen.

Det meste yarrah vådfoder virker til at smage fint - både foliebakker og dåser (dåserne er der jo korn i, så det bliver nok kun en gang imellem, de får det…) Jeg har prøvet fire forskellige smagsvarianter i folie og to forskellige dåser indtil videre.
Porta 21 holistic vådfoder er der prøvet tre forskellige slags af indtil videre, og det hele er da gledet ned, dog har misserne vist lidt forskellig smag inden for dette mærke lader det til.

I går fik jeg så en pose Gourmix tørfoder (den med and) og et par dåser vådfoder (okse og fisk). De har smagt en lille smule af tørfoderet både i går og i dag, og det ELSKER de! (Måske er det næsten en ulempe, at de synes det er SÅ lækkert…de skulle jo helst ikke æde alt for meget af det!?)
De smagte også lidt af den ene dåse vådfoder i dag - den med okse - og det forsvandt hurtigt - så den er vist også godkendt :slight_smile:

Så det er status lige p.t. - jeg tester videre :slight_smile: