Kan myggene li' dig

Kan myggene li’ dig.
Her er det kærlighed ved første summen. :frowning:

I dag er mit ene øje helt lukket.
Jeg er så hamrende allergisk overfor myg…:græde: :græde:

Myggene er heldigvis ikke specielt vilde med mig … lidt besynderligt, for det plejer alle at være … :fin:

:cool::cool::cool:

Du så jo hvordan min svoger så ud til min fødselsdag, så det er bestemt ikke rart, at være så udsat for stik fra div. insekter :trøste:

Alle mulige stikkende kryb er vilde med mig. Lige nu ligner min arm noget der er løgn, fordi en klæg absolut skulle spise af mig til frokost igår. Jeg var ikke hjemme og havde ikke piller med, så det fik lov til at udvikle sig lidt for godt:tihi::tihi:
Knus Elin

Ikke i år åbenbart. :slight_smile: Har fået 1 stik. Plejer også at være både morgenmad, brunch, frokost, eftermiddagssnack, aftensmad og dessert for de små banditter!

myg elsker bare mig, jeg har samme tiltrækning på myg som en popstjerne har på en flok teenage-tøser.
så snart jeg er ude og der er myg i nærheden sætter de kurs mod mig.

så myg og jeg er absolut ikke gode venner, hver aften inden jeg går iseng har jeg en eftersøgning igang efter de flyvende kanyler.

heldigvis har jeg iår ikke fået nær så mange myggestik som jeg plejer.

[quote=Johnny;408540]myg elsker bare mig, jeg har samme tiltrækning på myg som en popstjerne har på en flok teenage-tøser.
så snart jeg er ude og der er myg i nærheden sætter de kurs mod mig.

så myg og jeg er absolut ikke gode venner, hver aften inden jeg går iseng har jeg en eftersøgning igang efter de flyvende kanyler.

quote]

Du må vist hellere komme på besøg i St. Havelse Strand…:klapper: :klapper:

Jeg kan ikke byde på teeange-tøserne; men på en halvgammel kone. :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;408545]

Du må vist hellere komme på besøg i St. Havelse Strand…:klapper: :klapper:

Jeg kan ikke byde på teeange-tøserne; men på en halvgammel kone. :)[/quote]

Jeg donerer gerne en teenagetøs :rock: … har osse en langhåret teenagedreng, hvis det skulle have interesse … :cool:

Nej myggene kan ikke lide mig :ked: jeg aner ikke hvad jeg evt kan have gjort dem :øhmm:

Ja normalt plejer jeg at være det helt store attraktion men i år har jeg ikke fået en eneste :øhmm:

ikke at det gør mig noget må jeg indrømme -engel

Myggene er ikke specielt vilde med mig, men et er BREMSERNE…:mad: har været på havearbejde i dag og jeg er ÆDT…og de sataner sidder fast…ikke bare sådan at vifte væk…

Ja jeg er meget omsværmet, altså af myg :høhø:
Jeg er oversået med myggestik :frowning:
Hilsen Lisbeth

Jeg har også fået nogle stik i år, og jeg er heller ikke vild med at gå rundt og kradse mig på arme og ben :frowning: og det ser heller ikke vildt godt ud med røde kradse mærker og væskende sår… :frowning:

I dag har vi været i Metro og handle og der så jeg en elektrisk Mygge-Dræber til 86 kr. så den røg ned i kurven. Den skulle fange 70% flere myg end en alm. myggemaskine. Egenskaber: Indbygget ventilationskontruktion, lavt energiforburg, miljøvenlig og sikker, ugiftig (for mennesker) og nem at rengøre. Den bliver prøvet af i aften… :yah:

NEJ ikke særlig ofte - men det er også godt - jeg bryder mig heller ikke om dem :tihi:

Jeg plejer at ligne klokkeren fra Notre Dame om sommeren, men jeg har prøvet noget nyt i år og har til dato kun fået 3 myggestik. :wehu:

Jeg har fået en akupunktur behandling på indersiden af foden, og det ser faktisk ud til at virke :yatta:

Her i DK er myggene ligeglade med mit blod men sagen er en anden når vi er i udlandet, feks. syd på så blir jeg ÆDT levende :frowning:
Mærkeligt at det er sådan…

Akupunkturbehandling der forebygger myggestik? eller hvordan? Det lyder interessant:)

I år har jeg været heldig at undgå de små stikkende sataner - jeg plejer ellers at være overbroderet med myggestik.

:argh::argh::argh::argh:

Ja det er skam rigtigt nok :smiley:

Det akupunktøren gør, er at frigive et stof fra binyrerne som myggene ikke kan lide. Alle mennesker har det stof i sig, men nogle frigiver ikke i nær samme grad som andre, så når h*n prikker på indersiden af foden, så arbejder nyre og binyren mere effektivt og frigiver derved det stof som myggene ikke kan lide.

jeg var meget skeptisk over det, men jeg tænkte “det må sq prøves” og jeg lyver ikke når jeg siger, at jeg ALTID har været oversået af de forbaskede stikkende tings blærer, men i år har jeg kun fået 3 myggestik :yatta:

Jeg har lige sat min nye Mygge-dræber i stikkontakten. Når den kører er der lys i den som tiltrækker myggene, og der skal være dæmpet belysning så myggene bliver tiltrukket af lyset i maskinen og derved flyver mod den og ikke mennesker…

Her er et billede af den

Tusind tak Annette…:slight_smile:

Jeg hæver så frygteligt op - især i ansigtet, at det er meget meget generende.

I morges ( hvor jeg åbenbart var blevet stukket i nat) kunne jeg ikke åbne det ene øje - det kan jeg stadig ikke.
Nu har det bredt sig, så det ikke kun er øjet, der er hævet, men hele kinden.
Jeg har taget en antihistamin; men er det først gået i blodet, har den ingen virkning.
Jeg tager én, nu jeg skal i seng.

Det bliver så forebyggende. :S