Kapselkaffemaskiner - hvilke kan anbefales?

[QUOTE=Sannela;999505]Overvejer lidt at give manden en Dolce Gusto Circolo i julegave, da han er ret vild med drikkene.
Hvad siger I som har en…kan det betale sig, at give det ekstra for en af de nye , som selv dosere vandet??
Dem som hedder FS

Og er der nogen af jer, der har en ide om hvor de købes billigst henne??[/QUOTE]

Jeg har den gamle, og umiddelbart ville jeg ikke betale ekstra for at få den nye, jeg er rigtig glad for jeg selv kan dosere hvor meget vand der skal i. Jeg er nemlig langt fra altid enig med pakken i, hvor meget vand der skal i de forskellige, og det er mine gæster heller ikke. Derfor synes jeg det er nemmere selv at styre hvor meget der skal i, og bede gæster selv at slukke når de fx ikke vil have mere kaffe i deres cafe latte.

Vi købte vores på tilbud, for et år siden, så jeg ved ikke hvor den er billigst.

[QUOTE=DK Thomani;999598]Det er en Nespresso jeg har :slight_smile:

Den kan dog “kun” lave kaffe, ikke kakao osv. ligesom f.eks Tassimo’en kan.[/QUOTE]

Okey vi laver heller aldrig kakao selvom senseo’ en også kan det :slight_smile:

Lige lidt info:

Man kan lige nu vinde en nespresso (eller 2 andre maskiner) på inspirations hjemmeside :slight_smile:

Er da et forsøg værd :slight_smile:

Jeg så i går i Metro reklamen at man nu kan få grøn te kapsler fra Nespresso.

Så er det vel bare et spørgsmål om tid før kakaoen kommer :smiley:

Er der nogen der har prøvet hasselnød-kaffen til nespresso?? Den smager syyyygt godt :slight_smile: Og den med kokos er faktisk også god, selv om det lyder lidt klammo :høhø:

[QUOTE=DK Thomani;1001081]Jeg så i går i Metro reklamen at man nu kan få grøn te kapsler fra Nespresso.

Så er det vel bare et spørgsmål om tid før kakaoen kommer :D[/QUOTE]

:woohoo:

Ja, og også den med madicima nød.

De er bare gode :slight_smile:

Jeg har ikke glemt dig - jeg har bare ikke fået testet endnu … men mon ikke jeg får tid, når der nu er nogle fridage i sigte :slight_smile:

Jeg har prøvet de der capsul’in og er ikke imponeret…synes at kaffen bliver meget tynd og vandig :frowning:
Har også prøvet det nye mærke, der laver kapsler til nespresso (ethical coffee company) …de imponerer heller ikke…men er dog bedre end capsul’in :slight_smile:

Ser frem til at høre, når du har fået testet lidt :slight_smile:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1002016]Jeg har prøvet de der capsul’in og er ikke imponeret…synes at kaffen bliver meget tynd og vandig :frowning:
Har også prøvet det nye mærke, der laver kapsler til nespresso (ethical coffee company) …de imponerer heller ikke…men er dog bedre end capsul’in :)[/QUOTE]

Øv, men det kræver nok en helt speciel teknik. De får i al fald gode anmeldelser mange steder.

Jeg har også prøvet de der fra ethical coffee company, og dem er jeg heller ikke imponeret over! Men jeg fik en sms fra nespresso club igår, at min bestilling er på vej til mig, jeg fik jo 600 kr. i cashback for maskinen til at købe kapsler for :slight_smile:

[QUOTE=Itzy Bitzy;1002016]Jeg har prøvet de der capsul’in og er ikke imponeret…synes at kaffen bliver meget tynd og vandig :frowning:
Har også prøvet det nye mærke, der laver kapsler til nespresso (ethical coffee company) …de imponerer heller ikke…men er dog bedre end capsul’in :)[/QUOTE]

Men det kommer vel an på, hvilken type kaffe man bruger - og hvordan man maler den! Jeg har åbnet en af de dér billig-kapsler, som jeg også synes giver lidt tynd kaffe (det er simpelthen kaffen der er for smagsløs til mig) - de er stoppet MEGET hårdt, så det prøver jeg at gøre med mine kapsler, når jeg kommer igang med det :slight_smile:

Har skam også malet kaffen korrekt, samt stoppet den hårdt :slight_smile: Men tror mest at det er pga besværet at jeg ikke gidder dem :tihi: har jeg brug for en kop kaffe, skal det være NU :tihi:

Har du prøvet det? :slight_smile:

Well … Jeg har i hvert fald lige fået en Senseo. Det er min fars tidligere, men han har købt en anden model nu, så jeg har fået denne. Han har været rigtig godt tilfreds med den, og indtil videre kan jeg sige at den laver i hvert fald skide god kakao :stuck_out_tongue:

Mine svigerforældre og min svigerinde har også en kapsel kaffemaskine, og jeg TROR det er en Tassimo, men er ikke sikker. Det kan evt. også godt være det er en Senseo. Kakaoen smager i hvert fald ens, så måske det er de samme :stuck_out_tongue:

Helt klart Dolce Gusto - de nye modeller afmåler selv vandmængden, den mangel på de gamle modeller er eneste minus.

ups…du kommer ind som helt ny, har ingen katte og reklamerer for din egen webside…den er nemlig anført på vcard…:thumbdown:

Og poster i en tråd, der ikke er blevet skrevet i siden januar.

Ja…den fremgangsmåde kender vi jo…“Dirk” gør det samme i Lis’s tråd om højbede…

(admins er underrettet)

Nåh øv, jeg troede lige, at jeg kunne lave kaffe i frituregryden eller måske pommes fritter i kaffemaskinen :cool: