Kastratdellen.. kan den overhovedet undgås?

Mine bimser har ikke en delle - alle neutraliserede. Brormand til mine to små har heller ikke en delle (og han blev kastreret tidligt).
Begge huskattene har sådan en delle - og det mener jeg alle vores huskatte har haft. Men eftersom det ikke er fordi de er fede, så går det jo nok :slight_smile:

Min erfaring er også at det er genetisk og ikke har noget med kastration at gøre. Jeg har set killinger med det :tihi:
Og som andre har fortalt, så er det ikke ualmindeligt hos vilde katte - så jeg tror ikke det er noget man skal være så ked af :smiley:

Margrethe har en særdeles effektiv fussevarmer - og hun anbefaler det(især til de tyyyyynde katte , som må have meget kolde fussere :slight_smile: )

Hvem kalder du tynd?
Knap 4 kg lang, slank og muskuløs krop, ja. Uden mavedelle.:slem: Tynd, nej.
Nå! :regler:
Hilsen Tullen… :cool:

:wink:

[QUOTE=Ann R;723586]
Hvem kalder du tynd?
Knap 4 kg lang, slank og muskuløs krop, ja. Uden mavedelle.:slem: Tynd, nej.
Nå! :regler:
Hilsen Tullen… :cool:

;)[/QUOTE]

Den ser nu altså tynd ud… Poteklask fra dejklumpen aka margrethe :wink:

Det synes tykke katte jo altid om normalvægtige :wink:

Siger du at margrethe er tyk ¿!? :MEGET fornærmet {og blind og i fornægtelse} smiley :

Det er vel som med Garfield… hun er ikke overvægtig, hun er underhøj :wink:

Hehe - og jeg fandt med vilje et billede af Tulle-pigen, hvor hun ser totalt hoven ud. Hun skal jo passe til rollen, ik’ :wink:

(Og jeg håber du kan se smilet mellem linjerne…)

Lydia er en robust fin britepige med en fin og effektiv fussevarmer.:høhø:

Prøvede lige at multi citere, men det må jeg ikke uden at få tonsvis af hypoglyf tegn og bogstaver op…:gruble:

Så istedet vil jeg give Vivi og især hendes Margrethe ret!:thumbup: Man skal kunne holde poterne varme når man putter! Det er ikke fordi man er “lettere” erotisk bygget! Det er KUN fordi man er HAMRENDE intelligent!!! NÅ!!!:tihi::muhaha::venter::pisk::klap::klap: