Kat i sengen

Har i læst undersøgelsen som siger at det er farligt at have sin kat sovende i sengen…?

Jeg grinede lidt og glæder mig til at putte mig med en dejlig kat i nat…

Alle tre er velkomne…

Har i kat i sengen…?

:hjerte::hjerte:

JA !

Jeg har kat i sengen, hver eneste nat - tror slet ikke, at jeg kunne sove uden hende. :hjerte::hjerte:

Har i kat i sengen…?[/QUOTE]
Ja for søren :uha: hvordan skulle jeg ellers kunne sove. HAR prøvet ganske få gange ikke at have dem med (bl.a. da min gemal var blevet opereret og der skulle tages en smule hensyn til ham den første nat) og jeg sov af hækkenfeldt til :S

Det er en dårlig nat hvis ikke mindst 80% af vores katte har været i sengen :slight_smile:

Har mine 3 drenge i sengen og ville ikke undvære det, det er jo hygge og deres spinden er den der får mig til at falde i søvn :hjerte:

Ja, der er en tråd om det her: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?26763-uds�tter-vi-dyreejere-os-dagligt-for-sundhedsrisici-(p�-engelsk)

Ja, kattene sover i sengen hvis de har lyst til det :slight_smile:

Jeg kan ikke forestille mig en nat uden at Nimbus er ved at smadre mit bryst med sine 10 kg. eller at Lillemis/Bettemis/Ami miaver højlydt og vil ind under dynen og ligge mellem mine ben.

Jeg kan slet ikke undvære dem. :inlove: Derimod kan jeg slet ikke sove med f.eks. børn i sengen. Det er bare et no-go! :muhaha:

Ja, har dog ikke dem alle hos os :slight_smile: Men sover da altid med mindst én kat :slight_smile:

Man sover altså bare bedst med mindst en spindende kat i sengen og en hund på mandens hovedpude til manden kommer i seng… Det er bare så hyggeligt

Det er ikke så længe siden jeg har spurgt om det samme:D

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?25145-Sover-jeres-katte-i-jeres-seng

Hahahahaah… jeg er ikke alene i verden :smiley: :smiley: :smiley:

[QUOTE=Helene;563197]Det er ikke så længe siden jeg har spurgt om det samme:D

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?25145-Sover-jeres-katte-i-jeres-seng[/QUOTE]

Nååeee… den havde jeg ikke set :slight_smile:

jeg sover af pommern til uden Yasha ved siden af min hovedpude og kommer ikke op af sengen uden Yashas “hjælp” (slikker mig på øjnene og miaver)

Mangler valgmuligheden, der hedder “nogengange”. Ofte kan jeg kun sove, hvis der er fuldstændig ro, men hvis jeg ikke skal tidligt op, så må de gerne komme ind.

Jeg/ vi sover altid med mindst 7-8 klister coon´s om natten, og jeg hader at sove ude , hvor de ikke har kat som man lige kan låne for jeg sover ikke godt uden kat. Når Sejr er hjemme og jeg har mange smerter kryber jeg ind i gæste værelset , for at tage hensyn til hans søvn , men der kommer fie mie og de andre jo også ind og ligger. Og det ændre alverdens undersøgelser ikke på , jeg har sovet med katte siden jeg lagde i barnevogn, og jeg lever endnu .
Det er så hyggeligt at sove med dem og jeg slapper mere af i hele min krop når jeg har dem i sengen , de udstråler sådan en ro :slight_smile:

Vi har stort set Diamond i sengen hver nat - Amidale kommer ind i mellem, ellers kommer hun op tidligt om morgnen. - Det er dejligt. :slight_smile:

Ja jeg gør. Min seng og Nalas seng er den samme. Det tror hun i hvert fald. Og det er så skønt at vågne op til en kat der spinder.

:slight_smile:

Vi har bamsen i sengen om natten når han gider, han kommer ret tidligt om morgenen hver morgen og bliver liggene til jeg står op, og hvis han synes det varer for længe, går det store brød på 7,5 kg. en tur ovenpå mig sååå

Jeg blev jo skilt, fordi min eks. ikke mente at der var plads til os to og kattene i sengen …
Jeg tog både sengen og kattene med mig og vi har massssser af plads nu … :rock:

Ja da, hvor skulle de ellers sove :slight_smile: De har såmænd huler og kradsetræ nok, men det er tydeligt at de synes det er hyggeligt når vi er rigtigt mange sammen. Om vi 2-benede så ligger komfortabelt, det ser ikke ud til at bekymre dem alverden :slight_smile:
VH
Susanne