Kat i sengen

Jeg har oftes 1 kat i sengen:) Men har ALTID en hund:) Edit: KUNNE ikke sove/leve uden en af dem ved mig:) Kan simpelthen ikke sove uden:)
Så en hund under dynen. Hermie er begyndt at kravle underdynen også;P Så der er kamp om “mave” pladsen.
Sparta var dog i nat en belastning. Hun ville have opmærksomhed (læs: kæles) Så vi kælede hele natten, og vågnede når hun stod brystkassen og halsen af mig. Og hun vejer godttil efter hånden :slight_smile: Er lidt i tvivl om det er mord forsøg >.< eller om det er ren og skær opmærksom hed, men blev vækket ca 7 gange:) Normalt er mine nætter rolige undtagen de første 20 min:) Der går vild ræs gennem huset:D

De sover hvor vil, i sengen - hos hundene, eller måske i sofaen :wink:

Bernie sover i sengen hver nat. Tror jeg. Han kommer ind og hygger når han har spist aftentørfoder, og så går han, når det bliver for varmt. Dog ikke langt væk - han ligger i følge min kæreste en stor del af natten på mit sengebord… Sikkert også grunden til at jeg fast (bliver forvirret hvis jeg ikke gør) vågner ved 4-5 tiden, fordi han non kommer trampende og har brug for at putte eller drive mig til vanvid igen. Det er dejligt han vil putte, meen savner da min uafbrudte nattesøvn nogle gange. :wink: Har en gang forsøgt at lukke ham ude af soveværelset. Hold op en jammerkoncert!
Freja sover rundt omkring i stuen. Det er hun opdraget med hjemmefra :slight_smile:

Jeg er en af de få der har svaret nej til dette spørgsmål…

Og det er nu ikke fordi jeg ikke kan lide at have katte i sengen, for jeg elskede det før i tiden, hvor de fik lov… Men den ene af mine missere kommer aldrig op i sengen, men finder altid et eller andet at larme med… Eller river alle bøgerne ned fra bogreolen eller lignende… Og det kan min tålmodighed om natten ikke tåle… Og ud over det, så har jeg en form for allergi, som kun bliver værre hvis jeg har kattehår over det hele når jeg går i seng…

Så mit valg er truffet… Jeg sover alene, får en god nats søvn, har næsten ingen kattehår i sengen, og holder mine allergianfald lidt hen, når kattene ikke går med i seng…

Men har dog overvejet at optage en god omgang spinden fra en af mine katte og sætte den på som baggrundsmusik, når jeg skal sove, for det findes da ikke noget bedre og mere beroligende :wink:

Mine mislinger må meget gerne komme op i sengen og putte :smiley:

Jeg har stemt ja.
Buster er meget velkommen i sengen, og han sover også i sengen hver nat. De fleste aftener kommer han ind når jeg går i seng, og er der igen om morgenen når jeg vågner. Hvor meget han er oppe om natten ved jeg ikke, men han er da nok inde og spise på et tidspunkt.
Lige for tiden er Buster glad for sin hule i hjørnet i stuen, så der kravler an ind og lægger sig til rette år jeg sætter mig over for at se TV. Og når han ligger derinde og sover går han ikke med i seng når jeg går i seng, men han er der stafig når jeg vågner om morgenen.

Buster er i øvrigt ikke til alt det der med at ligge tæt, kravle under dynen etc., så han har besluttet at hans soveplads er på en pude ved siden af min hovedpude. Jeg kan så sagtens ligge og nusse lidt med ham inden jeg falder i søvn, men det er altså ikke altid det passer Herren, men spå vender han sig om på den anden side, eller går ind i stuen et øjeblik.

:uha: NI mis i sengen imorges så jeg kunne ikke fysisk komme ud af dem…så vi sov lige til halv ti :rock:
Jeg kan ikke med min bedste vilje komme i tanke om noget mere hygsomt :pote:
Tror kun Sigariah ligger derinde p.t.
Til gengæld vil jeg tro drivhuset er fyldt med mis der slikker solskin :slight_smile:

Kitten har adgang til vores soveværelse om natten., og nogle gange sover hun lidt hos os i sengen. Og så går hun to minutter hurtigere end vores andre ure - så hver morgen 05:28 sørger hun lige for vi er vågne, når nu uret ringer 05:30… Dygtige missepige… Eller noget!

I weekenden står jeg op og fodrer, og så lader jeg dørerne stå, og der har vi så nogle gange flere katte i sengen. I morges var der to, da vi stod op. De var så ikke klar til at stå op, så vi kantede os ud af sengen og lod dem sove videre…

Smil , er blevet forkølet og har nok brækket eller forstuvet min lille tå godt i går aftens .Så valgte at ligge mig her til middag , de fleste var inde . Så jeg sagde bare hvem skal med op at have en morfar , ja en to tre så var jeg på trappen overhalet af 6 katte som lå i sengen og ventede . Da jeg vågnede lå der 13 i sengen

ja jeg vågner næsten hver morgen med mine 5 skønne katte i sengen,syntes det er så hyggeligt :slight_smile:

Jeg har stemt Nej.aldrig, :thumbdown: men hvis døren står åben til soveværelset, kan jeg være 110% sikker på at de alle 3 + hunden hurtig kan finde op i sengen. :tihi:

Jeg vil ikke have dem i sengen, da jeg har store problemer med at sove i forvejen, men hver aften sidder jeg med min ekstra dyne i stuen, hvor vi så hygger sammen :thumbup: Jeg behøver vel ikke nævne at kattene nyder det, hvis jeg falder i søvn på sofaen. Fendi har dog stadig ikke lært, at hun ødelægger hyggen, når hun bider mig i haserne :argh:

Vores er meget velkomne i soveværelset og i sengen, og sover der ofte :slight_smile:

hahahahahh… var der overhovedet plads til dig :smiley:

Ja desværre vil jeg næsten sige for jeg sover ikke altid godt med to katte i min halvdel af sengen, den ene mænger sig utroligt meget og vil helst sove hen over min hals spinde mig kraftigt ind i mit øre eller fylde hele min hovedpude, kradse mig i nakken og den anden vil helst sove på min mave, husker tilbage på tiden uden katte i sengen og det var herligt, manden vil slet ikke have kattene på sin halvdel, men jeg nænner ikke at skubbe dem ud af min seng…

Ak ja ,man må lære at sno sig sagde slangen :smiley:

Førhen havde vi aldrig kat i soveværelset - men da børnene rykkede ind på deres egne værelser, rykkede kattene ind i soveværelset!
Det er super hyggeligt, men jeg vil nu altså indrømme, at jeg bestemt sover bedst uden…
Efter en nat med 2 børn og 3 katte i dobbletsengen bliver dagen laaang… men efter en sjælden nat uden hverken katte eller børn i sengen, kan man både strække benene og ryggen uden det hele knager og brager :tihi:

Jeg har lige haft et par sygedage fra job…
Jeg henter så min dyne oppe i soveværelset og tager herned i stuen og ligger mig på sofaen…jeg kan bare se at alle misserne (og hundene) tænker…YES SENGEN HELE DAGEN …:høhø:
Jo jeg kan ikke sove uden en mis i sengen.
Jeg må da lige sige at jeg vågner flere gange i løbet af natten ved at det siger BUMP…det er når vi vender os og der ligger mange i sengen :tihi:
Hilsen Lisbeth

Jep, dem der har lyst… nogen smutter når jeg roder rundt, andre er ligeglade…
Synes det er helt forkert at sove ude, for så savner jeg mine sovebamser

Ååh! Gid det var mig!

  • jeg kan lige forestille mig, at have en dejlig varm, spindende pelsklump i sengen.
    Jeg ville ønske min far ikke var allergisk for dyr. Men det ville nok ikke have givet den store forskel. Han vil bare ikke have kæledyr. Fisk gik han med til, men de er lidt kedelige i længden. ;-/
    Jeg glæder mig til den dag jeg flytter hjemmefra og kan få nogle små pelsklumper i hjemmet. For det lyder da som om, jeg har noget at se frem til. :slight_smile:

Jeg har to tøser gående i soveværelset, men sovet får jeg ikke meget af. Jeg har oftest en stående ovenpå mig og ælte, og den anden sidder enten oppe i mit hovede, eller også jagter hun mine tæer. Det er nærmere DERES soveværelse, end det er mit :tihi:

Men som regel lykkedes det da at sove et par timer.