Nej, hvor ER de skønne !!
Nej, hvor ER de skønne !!
Næh, en fin lille tortie med hvid pige Til lykke med hele flokken
VH
Susanne
Lille Sunshine er en pige Hun er nemlig tortie (med rødt).
Tillykke med dem:flag:
Så skal vi se numsebilleder…
Synes, vi skal vente lidt - Mormis har ikke været så længe i hjemmet, og der er ingen grund til at stresse hende unødigt.
Og måske ligger der et par killinger mere i morgen eller overmorgen.
Hvor ser mormis tilfreds - og træt! - ud her
Tillykke med dem alle sammen
[QUOTE=Mega;1171575]Synes, vi skal vente lidt - Mormis har ikke været så længe i hjemmet, og der er ingen grund til at stresse hende unødigt.
Og måske ligger der et par killinger mere i morgen eller overmorgen.[/QUOTE]
Øhhhh…nu er det Mulles kat, så hverken du eller jeg bestemmer her :surrender1:…og som jeg læser det, så er det bestemt, hvilket køn de har…så der kommer nok ingen numsebilleder alligevel.
Den eneste Mulle havde problem med var jo tortien.
Stort tillykke med de små :stork::stork::stork::stork::stork:
nuii hvor er de fine, tillykke med fødselsdage alle sammen.
Der kom så ikke flere men 5 er vist også nok Hun tager sig rigtigt godt af dem men er allered aktiv rundt om i hus også og nøj hvor er hun blevet tynd - jeg har jo aldrig set hende ikke højgravid
- de skal nu ikke pive meget så er hun der…Selv mine 2 schæfere blev sat på plads og tør nu slet ikke nærme sig badeværelset
Jeg synes så min lille sunshine ligner en han men som i siger kan hun ikke være det - kan dog ikke tage noget billede endnu for det stresser hende når jeg tager dem fra hende så har kun vejet dem…mellem 90 og 100 gr stykket med undtagelse af lille sunshine som kun vejede78 så skal jo nok holde øje med hende - men hun patter godt nok så det smasker
Stort tillykke med femlingerne. De ser dejlige ud.
Tillykke med femlingerne, glæder mig til at følge dem de næste 12 uger
Tillykke med familie forøgelsen … og den lille tortie-tøs
Bliver spændende at følge dem fremadrettet