Kat og fødsel spørgsmål

[QUOTE=galath;1171392]Ja, nu er det da helt sikkert, jeg ikke kommer væk fra sofaen foreløbig :høhø:

Tillykke med den første :flag:
:kryds: for, at hun nu smutter dem som mandler![/QUOTE]

:):slight_smile:

Sådan har jeg det osse — det er altid spændende at følge en fødsel - og med den tykke vom mormis har - gætter jeg på 6-8 herligheder :hjerte::hjerte:

Tillykke med den første :smiley:

Fødsler er så spændende :smiley:

Noget nyt?

PivC…jeg gætter på, at Mulle og missemor har travlt og at der kommer opdatering når det er muligt…og der er noget nyt at opdatere… :slight_smile:

Pheww nummer to var en prøvelse og hun skreg sådan…Den kom i en underlig vinkel med ryggen først…og er først lige kommet nu…

Tillykke med nr. 2 - det går forhåbentlig glat med de sidste, det lyder i hvert fald som om hun har overstået ‘de slemme’ (første killing er altid ‘hård’ at føde, så plejer det at gå lettere - men selvfølgelig ikke hvis de kommer uden at det enten er hoved eller bagben, der er først).

Nogle katte skriger ret meget - andre siger ikke et kvæk, din missemor er åbenbart den første slags :slight_smile:

Hun sagde ikke ret meget ved nr 3 men den lå også i en bedre stilling :slight_smile: Lige nu virker det som om hun holder pause, jeg er ret sikker på der er flere :slight_smile:

Stort tillykke med de først 3, så mangler vi bare lige 5 mere… :smiley: Sådan nogle små dejlige påskekyllinger…ehhh killinger :stuck_out_tongue:

Missemanden sidder også og følger spændt med…

Nåå en on-line-fødsel:hjerte: Det er bare så spændende, til lykke med de første 3, så håber vi at det går let med de sidste:kryds:

så er nummer fire lige kommet :smiley:

Ja ja vi nærmer os de 8 killinger… jeg sagde det jo :stuck_out_tongue:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Tillykke med de 4 første - jeg gætter på 6 smukke dunbolde…

Hvad farve har de første 4 ??

(de burde have royale navne - for de er jo født på HKH. Dronning Margrethes fødselsdag) :wink:

Iiiiihhh, mislingefødsel på min fødselsdag - og dronningens! Jeg bliver ikke sur, hvis du kalder den første Margrethe og så først opkalder nr 2 efter mig…:smiley:

Ja så blev det til 5 ( indtil videre ) :slight_smile: 3 mørke/sorte med lidt striber , 1 mørk med hvid ansigt den er virkelig speciel og nummer 5 er kun lige kommet ud så har ikke set den endnu…Så vidt jeg kan bedømme er det 2 drenge og 2 piger og så må vi se med nummer 5…
ohh navne - er nu ikke sikker på de får royale navne da det er naboens datter der har fået lov at døbe dem - jeg er ikke god til navne LOL…

Tillykke med femlingerne :flag: Spændende om der kommer flere, eller om hun synes hun skal stoppe nu…

( pssst,:sladder: dronningen er ikke HKH, hun er HM!
Du risikerer dit ridderkors med den slags.:høhø: )

vh

Andreas

Uha hvor vi glæder os til at se billeder af “de fem på nye eventyr” :smiley: hint navne :tihi:

Istedet for Viktoria, Margrethe, Benedicte, Christian…bliver det nok istedet Findus, Pippi, Vitello og Alfons Åberg :tihi: når nu det er naboens pige der skal navngive

[QUOTE=Andreas;1171463]( pssst,:sladder: dronningen er ikke HKH, hun er HM!
Du risikerer dit ridderkors med den slags.:høhø: )

vh

Andreas[/QUOTE]

:ups: :høhø: :ups:

OOOOPS!!

Bare jeg nu må beholde min Elefantorden … :engel2:

Jeg tror hun er stoppet ved de 5 - men ved jo ikke om det bare er en pause :slight_smile:

den mindste er den eneste med andre farver den har fem seks forskellige og også den eneste jeg har problemer med at kønsbestemme…den er dog døbt sunshine på grund af dens hoved ligner en sol mente naboens datter :slight_smile:
De 4 andre andre ser alle ud til at blive gråstribede, 2 hanner og 2 hunner…Ifølge naboens datter er det Mik og Mak og pretty and sweetie…
Lige et par billeder