Katjas tamrotter

Katja kom i tanke om at hende hvor de hentede transportbure hos gerne ville have 2 hanner, så har sagt hun gerne må spørge hende om det stadig er aktuelt.

2 Synes om

Katja og Julius kom og hentede Gizmo (Deres kat) igår og jeg sagde til Katja hun SKULLE skifte begge bure, da der snart var mere lort end strøelse :smiley:

3 Synes om

Drenge gruppen idag.

Jeg har spammet en der er interesseret i Eric og Kyle med billeder :sunglasses:

3 Synes om

De nye køjer blev afleveret igår :smiley:

Der er dog fejl på den ene dobbeltdækker til drengene, hvor den bløde side i den nederste køje blev vendt ud af.

Jeg fandt ud af jeg kender hende der laver køjerne, da vi begge har været i aktivering på en systue samtidigt :smiley:

Normalt skulle jeg give 400 kr for køjerne (50 kr pr stk), men hun sagde jeg kun behøvede at give 350.

Jeg havde sendt 400 kr til Julius, så jeg ikke brugte dem, men sagde til ham han kunne give Katja de sidste 50 kr :smiley:

Der er 4 Alm og 4 dobbeltdækker fordelt på 2 i hver farve.

Jeg har taget 1 alm og 1 dobbeltdækker væk i drenge farver til Eric og Kyle i tilfælde af de bliver solgt :slight_smile:

Laura, Hannah og Pansty’s ejer ville ikke have nogen, så 3 ekstra køjer bliver her.

Jeg tvivler på Stockings bliver solgt, da Bea skal med og ingen gider en rotte der bider, så ender nok med alle 4 pige-køjer bliver her.

Jeg venter på svar fra Katja på hvilken en Pigerne skal have hængt op, men har hængt drengenes dobbeltdækker op.

Jeg nåede knap at lukke låget (som køjerne sidder fast på) før Kenny og en af de sorte allerede var i den :smiley:

Jeg rystede foder ud af den gamle køje og ville lige se hvor slemt det var indeni, så vendte vrangen ud…

Ja det er tydeligt at se det er 5 drenge der bor her :grin: :adr:

6 Synes om

Katja valgte den med bamsen, og den er godkendt af mor og datter

5 Synes om

Har smidt køjerne i blød, så håber jeg de bliver rene når jeg engang har tid til at maskinvaske dem :smiley:

6 Synes om

Stockings er simpelthen blomstret SÅ meget op og er meget kontaktsøgende :smiley:

Jeg er så småt begyndt at sele træne hende, så kan hende og Kenny komme udenfor sammen (Med hjælp fra Katja, så vi sikre os de ikke løber væk eller parre sig)

5 Synes om

Det er gøre-bur-rent dag, og idag sagde jeg Katja også skulle vaske hylderne, da de var ret ulækre…

Imens må drengene nøjes med et lab-bur, som vi bruger som transportkasse.

6 Synes om

Mig og Katja prøvede at tage et ordenligt billede af Kenny med det rette lys, til en af mine veninder der vil forsøge at lave sandbillede af ham…

Det er ikke nemt at tage et ordenligt billede :smiley:

6 Synes om

Søde lille Stockings

6 Synes om

Det her billede er super nuttet af ham!

4 Synes om

Totterne fik lidt vådfoder, Aslan kunne ikke helt forstå det ikke var til ham (Misserne havde lige fået)

3 Synes om

4 Synes om

Hey! Hvem har lukket desserten inde?? :venter:

3 Synes om

:grin:

Jeg troede faktisk da vi fik rotterne at Simba ville opsøge dem hele tiden, og Aslan holde sig LANGT væk…

Det har så vist sig at Aslan elsker rotterne, og Simba tåler de er der, men opsøger dem ikke :smiley:

4 Synes om

Jeg fandt en gren udenfor, der var faldet ned fra kastanjetræet.

Jeg har børstet dem og bagefter skyllet i varmt vand…

Nu skal de bare tørre, så er de klar til totterne

6 Synes om

Rene bure og køjer :smiley:

5 Synes om

Det gamle rør kunne fint bruges som pindeholder :smiley:

Aslan tjekker lige kvaliteten :smiley:

8 Synes om

Så har Eric og Kyle fundet nyt hjem, og er påvej til Broby på Fyn, hvor de nu skal bo :slight_smile:

Her er de sidste billeder jeg fik taget af dem :slight_smile:

6 Synes om