Stan var her til morgen med i mit garderobeskab (hvor mit rottefoder står i en foderspand)
Han er ikke lige så elegant som Stockings, og måtte flere gange redde ham fra at falde ned i spanden, da han helt klart bare følger næsen 
Det er ikke det samme med en kluntet stor hanrotte, som med en elegant lille hunrotte.
Men han virker villig til at lære, han skal bare lige fange man ikke kun skal gå efter næsen 
Da skålen var fyldt op, kravlede han over på den, og stod som en anden Rudolf og “pegede” mod buret da vi nåede ind i stuen 
Kenny var lige ude og blive mysset på maven, men var mere interesseret i at komme ind til maden 
Drenge 
Buddy gider ikke hænder, men han bider ikke, han kan godt finde på at nippe, men har ikke lavet hul, og hvis jeg stikker fingrene ind imellem tremmerne, fordi jeg tror han er Kenny nipper Buddy hårdrøt, men har endnu ikke bidt hul, og han virker lidt forvirret over det ikke var mad (Jeg giver dog ikke godbidder igennem tremmerne, netop for at de skal lære at det ikke er mad der stikkes igennem tremmerne) og løber væk.
Så tager jeg hånden ind i buret og lader ham snuse, så han forstår det er okay.
Men så længe han ikke bider hul og ikke angriber en når man har hånden i nærheden af ham er han velkommen her 
(Hvis Bea havde opført sig ordenligt ville jeg godt have beholdt hende og Stockings, men var træt af at blive bidt i, så hun måtte videre, og da rotter er flokdyr måtte Stockings desværre med. Jeg var ærlig omkring Beas problemer, så ny ejer ikke blev overrasket. Plus hun var sat meget ned i pris (Ungerne kostede hver 200 kr stykket og Bea kostede 50 kr), hun fik dog stadig en køje og lidt foder med som ungerne, dog lavede jeg ikke en “stamtavle” til hende)
Men mon ikke Stan lære at kravle rundt på skulderen