Katte billeder december

Prøv at give dem godbider der. Og prøv at ligge nogle af deres gamle kattesenge/tæpper hen på liggepladserne, og se om det gør en forskel. Evt. vask alt det der kan vaskes, så det kommer til at dufte mere af jer.

Utaknemmelige bæster :rage:

1 Synes om

Og så - 2 timer senere:

Så fandt hun alligevel derop :heart: :heart: :heart:

21 Synes om

Så prøv at samle kradsetræ mens kattene er i fuld gang med at undersøge det Kradsetr
Her er det stadig ikke helt strammet og slet ikke kommet på plads ( de er Brazil og hans søskende der tog det meget tidligt i brug)

13 Synes om

De er da bare i stand til at skelne mellem nysgerrighed - og letsindighed… :sunglasses: :smirk_cat:

1 Synes om

Et styks dramaqueen

17 Synes om

Hun ser ud som om et eller andet ikke passer hende :nix: - hvad har du dog gjort?

Og hun blev der resten af dagen, kun afbrudt af spisepauser. Jeg tror, hun er forelsket. Men man kan også næsten se på billedet, hvor blødt og dejligt underlaget er.

Nu må vi se, om hun nogensinde når til næste level :wink:

9 Synes om

Jamen som skrevet Eva, dramaqueen big time også er hun bare god til at se “ond” ud når hun bare ligger og hygger sig :wink:

2 Synes om

Hun mestrer visneblikket, de fleste siatalere bruger i stor udstrækning :smile:

Der er også noget der er vissen her i huset og det snorker…

11 Synes om

Når man er faldet i søvn på sofaen og vågner med trykken for brystet :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

18 Synes om

Ferguson :heart_eyes:


Welcome to Denmark :it::denmark:

18 Synes om

Hvor er han smuk

1 Synes om

Vi er også meget glade for ham, billede yder ham dog ikke helt retfærdighed han er letter betuttet lige der :see_no_evil: Men glæder mig til at få taget nogle ordenlige billeder når han er faldt til.

Lige nu går han rundt som om han har boet her i flere dage. <3

5 Synes om

Og flokken har allerede taget fint imod ham :heart:


Ferguson tjekkede dem blot ud mens de spiste da han havde fået mad først inden de en efter en blev lukket ind i stuen til ham.

14 Synes om

Ofte er jeg fuld af beundring for hvordan I med større flokke integrerer nye katte i flokken!!! :hugs: Alfred og Fiona ville slå en ny ihjel tror jeg. De var ihverttilfælde ikke søde ved min kærestes kat. Efter 9 måneder måtte vi jo kapitulere. Hvad er hemmeligheden? :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Jeg tror den største “hemmelighed” er at katte, der er i et opdræt er vant til der kommer og går katte med jævne mellemrum.
Min gamle Sugieh har været med fra start, og hun tjekker lige den nye ud, konstaterer at den tilsyneladende skal bo her, og daffer så af igen. :slightly_smiling_face:
Katte der ikke har været vant til at begå sig i en større gruppe, vil helt naturligt forsvare sit revir for fremmede. Er katten til og med voksen, har de heller ikke “killingekortet” at trække :slightly_smiling_face:

7 Synes om

Tak for brugbart svar. :hugs:

1 Synes om

Brødre :heart:


Frank, Leo og Eddi :heart:

20 Synes om