Katte billeder i juni

Det er hårdt, at have været helt alene hjemme en hel dag :godnat:

22 Synes om

Snart teenager :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Ikke for noget - men jeg troede egentlig du var ældre, men der kan man se.
En meget, meget ung mormor altså :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Synes om

Jeg var tidligt ude … :rock:

2 Synes om

Ikke fordi du ikke ser ung ud Skattekat - men det er gået op for mig, at det selvfølgelig er Bambina, der snart er teen-ager.
:dohdoh:

2 Synes om

:joy: Bell nyder sin lur mens Kaluwa holder skansen.

17 Synes om

Stå du bare op mor jeg bliver lige liggende lidt. :heart_eyes_cat:

19 Synes om

Når man vækkede sit menneske ved 5 tiden på en fridag, hun endda havde taget for at holde øje med en, ved at vil spise hår og lege, så kan man godt gå kold ovenpå hendes hækle projekt når hun finder det frem :pote: Jeppe

17 Synes om

Når man gerne vil være i nærheden af sin mooaarrrr - og samtidig være i solen, må man jo tage, hvad man kan få :wink: Hun havde flere gange forsøgt at få mig med ud på terrassen, hvor der er mere sol, men jeg skal arbejde :slight_smile:

20 Synes om

Hvor er det dejligt og høre, at så du gerne vil have sovet lidt mere, tjaaa :wink:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

I det mindste fik jeg da en halv til en hel time mere end normalt, fordi mit indre vækkeur forstod at det var en fridag :joy:

1 Synes om

Smukt billede. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Jeg er træt - Spotty er træt :zzz:

24 Synes om

Matisse, der skal være tysker :slight_smile:

20 Synes om

Hvor er han en flot kat

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Han er jo stribet :rock:
#rigtigekatteerstribede

2 Synes om

Det sker ikke ret tit at de her to ligger så tæt på hinanden, og det sker kun under overvågning

20 Synes om

I går til aften kom beimis og satte sig til og spise lidt, kom til og se på ham, ved om det bare er mig, :ups:men syndes hans pels er blev flot igen, der er " liv "i pelsen

Tog bare lige en hurtig billed, se lige bort fra gulve ikke er rene og støv , og ja den sorte bakke bag ved beimis , ja jeg genbruger ting lidt, men i den er der frisk regnvand, så står der en en anden sted med fugle bad vand, og lige nu kan beimis inde ikke drikke vand af de rigtig indkøbt katte skåle, men det er vel bare alm kattelogik

Med venlig hilsen beimis ejer

13 Synes om

Jeg synes, han ser fin ud. Bagpartiet er fint blankt. Skal du egentlig ind og have ham tjekket igen på et tdispunkt - bare som en kontrol af, at alt er helet og ser fint ud? Mine skal altid tjekkes 10-14 dage efter operationen, men nu har du jo været inde med ham i mellemtiden.

1 Synes om

Tak :blush:

Nej det skulle jeg kun hvis tandkød bliver rødt, eller han peb ved eller gik fra spisning. Men snakkede også med vertinær sygeplejerske igen i fredags, de ville lige følge op på det, hun spurgte om jeg bange/usikker for om der var som det skulle være, men sagde jeg kunne jo se hans fremskridt, og følte han blev mere og mere tilpas for hvert dag, og så længe han spiser med velbehag (når jeg server det rigtige mad) og tigger godbidder, kommer han nok igang med tørfodder igen, så vi blev enige om at 5 dyrelæge besøg på 21 dage var nok, (og de to heldags) så meget holder beimis nu heller ikke af dem :tihi:
Og hun følte også jeg havde mere ro på, ellers havde de ville set os, for som hun sagde, godt være beimis har det bedre, men hvis ejer er ved og går til af bekymring, havde de en opgave de ikke havde helt behandlet færdig endnu :smil:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om