Katte billeder i juni

Fik et minde på FB
“Det er hårdt at blive storesøster” :smile::heart:

20 Synes om

Der er ingen grund til at tro at mine katte kører mig med hård hånd, bare fordi jeg ligger i fosterstilling i et hjørne af sengen… Man flytter jo ikke en sovende kat…

14 Synes om

@Lykke

Nu kan jeg ikke klippe i video men gå ind til 0:50 cirka her i denne video, jeg glæder mig så meget til om i har fået sådan en sted til jeres katte :tihi: i jeres nye køkken

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Kæft det er sjovt :lol:

1 Synes om

Æh hvor er du henne i den seng?:hoho:

Jeg bør vist sætte pris på, at jeg kun har en enkelt… :sunglasses: :smirk_cat:

1 Synes om

Jeg overvejer seriøst at købe en 160 cm bred seng. 4 Coons og 140cm er jo i underkanten hvis jeg også mener jeg skal være der.

Jeg lå, helt seriøst, i fosterstilling helt oppe i venstre side af sengen.

Dette sker ikke hver nat men det sker flere gange om ugen - ikke klar over om det siger mest om mig eller dem… :wink:

5 Synes om

Tror du skal overveje at have 2 senge ved siden af hinanden for at få plads… Eller nej…

De dkal jo holde om dig om natten, så ingen seng bliver stor nok med 4 katte der vil være tæt på dig

2 Synes om

Når folk foreslår mig at jeg da kunne købe en mindre seng end den 180x200 jeg har nu, så griner jeg nærmest. For 1. grundnet min restless legs syndrom, er der nætter hvor jeg vælter rundt i hele sengen for at finde ro så jeg kan sove. 2. jeg har haft den størrelse seng siden jeg omkring 13, og i dag er jeg en ++++++++ size, så små senge og dyner, føles bare ikke store nok. 3. mine katte, der er ikke nogen jeg hellere vil sove med, end mine katte. Og katte Fylder! Så hvis vi alle skal være der, skal sengen ikke være mindre. 4. jeg har har ikke råd til at købe ny seng og er i øvrigt glad for den jeg har (både stel og madrasser).

Satser på jeg dør inden jeg skal på plejehjem, for jeg er ikke sikker på at jeg kan trives med alle de (negative) forandringer det vil give. :grin:

4 Synes om

Hvad skulle han dog gøre uden sin lille sæk :laughing:

20 Synes om

Jeg undlader at komme med en ret dårlig joke, der gør lidt for meget grin med Chili :ups:

3 Synes om

Asani vil sikkert godt gå med til at kalde hende en sæk, i hvert fald ind imellem. Men hun er jo min lille engel :innocent:

4 Synes om

Så lang tid det ikke er katten i sækken er der vel kun gode ting ved det billed

2 Synes om

Altså beimis kan nu sagtens ligge i en seng så jeg skal ligge på kanten, :wink: :smirk_cat:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Dagens billede af Fritzz. :hjerte:

24 Synes om

:star_struck: Sikke en billed :star_struck:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Jeg antager, han er kommet godt igennem sin narkose, den lille vampirat - at der ikke har været nogen eftervirkninger?

1 Synes om

Tak. :tak: Jeg har ikke skrevet meget om det, for jeg er helt bange for at jinxe.:see_no_evil: Men jo; I dag er det 19 dage siden Fritzz fik fjernet tænder, og han har 7-9-13 haft det fineste forløb.
Jeg er i disse dage ved at trappe ham ud af den forebyggende medicin, og jeg håber også, at det går glat. :crossed_fingers: :crossed_fingers:

11 Synes om

Lørdag med hygge i sofaen…
(mig og varmen ude er ikke så gode venner)

17 Synes om

Nogle bekendte har undret sig over, at jeg alene har to solsenge …
men der er jo da naturligvis til Ralf! :hoho:


Hvordan skulle han ellers opretholde sin fine kulør måske :thinking: :tihi:

… Ninja låner den også nu og da, men den er uden tvivl rigtig meget Ralfs! :smiley:

20 Synes om