Katte billeder juli

Lidt ærgerligt men Joy er desværre gået i stykker…

Hun lå sådan i over en time, hun må virkelig have trængt til den lur, for det kan da ikke have været behageligt at ligge sådan

13 Synes om

Det gør vi andre også selv om vi har været i gamet i 10 år :slight_smile:

1 Synes om

Frederik blev afsløret liggende med hele kroppen i sengen…

17 Synes om

Det blik der. :hoho: Er stoffet Marimekko?

1 Synes om

Der kom et nyt billede af Lonnie i nat - han bliver bestemt ikke grimmere med alderen :hjerte:

22 Synes om

LouLou lamselår :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Hun ligner en der godt ved hun er lamselækker - er det noget du fortæller hende et par gange i timen? :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Sådan ca. … :kissing_heart:

1 Synes om

Ja. Brita har syet den. :hjerte:

1 Synes om

Lækkert. De har så meget fedt stof, jeg drømmer tit om at få syet noget, men billigt er det desværre ikke.

1 Synes om

Den store har været ved at tage billeder af Angel :heart: Med min mobil.

21 Synes om

Så fik jeg endelig fundet poolen frem til Chardonnay

27 Synes om

Det billede er da oplagt til sommerkonkurrencen :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

De står vel op på et tidspunkt . Men jeg nyder bare solen så længe det varer, indtil der kommer mad i min skål …

15 Synes om

Ligesom dit da også er :slight_smile:

2 Synes om

Jeg synes ellers ikke Otto behøver kopiere Hugo lige på det punkt…

23 Synes om

Er den ikke beregnet til katte, da?

6 Synes om

Jeg synes godt du kunne lægge et lille plys tæppe til dem der… :slem:
VH
Susanne

2 Synes om

Vi vidste godt Hugo ville bruge den, men Otto har aldrig været oppe på emhætten før.

Måske det kunne få dem til at blive nede :hoho:

Otto har virkeligt ikke stået først, da der blev delt intelligens ud… Han lå hele tiden deroppe og skreg på mig, fordi han ville nusses :tihi:

8 Synes om

Jeg synes at det lyder som om han er ret skarp. Er det ikke en helt god højde til nus, så din ryg og bækken slipper for at skulle bøjes ned hvis han var på gulvet? :blush:

7 Synes om