Katte billeder juli

I forhold til han ikke rigtigt må være deroppe, så er det dumt at råbe :tihi:

7 Synes om

Hvad mener du - blev jeg kun nr. 3? :dizzy_face:

20 Synes om

I guder man, den kat er alle steder. Hun tyv stjæler vores puder. :joy:

Det er blevet ekstremt efter at hun var en uges ferie på internatet. Det var hu vist ikke så begrejstret for. Min mand var ihvertfald kradset til blods og hans 2 dage gammel t-shirt hullet. :person_shrugging: og hun lugtede at internat. Hun er vist glad for at være hjemme og ikke i et lille bur. :heart:

15 Synes om

Nåh, lille ven da. Hvis det er jeres hovedpuder og i det hele taget jeres senge, er det nok, fordi de har den rigtige duft af jer :blush:

Det er vores… vi er også glade for at have hende hjemme. :heart: Man holder af de skønne katte. :smiling_face_with_three_hearts:

4 Synes om

Ja de kryber ind under huden gør de.
Ser nu også ud til at jeres smukke dame er et super godt match til jeres familie :slight_smile:

1 Synes om

Sådan er det at leve som hund og kat :smiling_face_with_three_hearts:

28 Synes om

Skøn blanding af arter og pelslængder :heart_eyes:

1 Synes om

Ja :grin:

Et sjældent foto af Pollo, kan bare ikke tage foto af sorte og brune katte…men dejlig…DET er han :heart:

25 Synes om

Min “lille” kontorhjælper… :love:

Jeg passer Kai og resten af hans firbenede familie. (3 Korater, 1 Bimse og 1 Norsk Skovkat). Kai er Mimi’s førstefødte killing fra hendes første kuld. Han er en STOR og dejlig dreng. :hjerte:

23 Synes om

Vi tager lige en slapper. Nøj det er fast arbejde at reducere fra 136 kvm med tilhørende stald og gårdbutik til 80 kvm beboelse . Dog med kælder til opbevaring. Og fra 1 hektar til 831 kvm grund. :sweat_smile: Alfred ved ikke at han snart skal flytte. Men det vigtigste er at han kommer med! :heart_eyes:

23 Synes om

Shiva nyder solen i haven :sunny::smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om


En uskarp billed i dum lys, med ringe mobil. Taget i går, sidst på eftermiddag, jeg var på besøg ved patienten, på hans "privat rekreation ophold " men min dejligste beimis

Med venlig hilsen beimis ejer

23 Synes om

Måske er billedet ikke det skarpeste, men han ser da ud til at være ved godt mod :slight_smile:

3 Synes om

Jo tak det er han bestemt også :slightly_smiling_face:

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om

Søde og kærlige Matisse er flyttet til Tyskland. Han har fået helt nye venner - her er han sammen med sin allerbedsteste nye ven :slight_smile: De er SÅ glade for ham, for han går lige i alle med træsko på, og det der med hunde havde han styr på allerede dagen efter han var landet i det nye hjem :slight_smile:

31 Synes om

Afslappet trio i varmen…


Dushara Tatters and Rags, Dushara Cathal Caithlin og Bastian, 21.07.2021.

25 Synes om

13 posts were merged into an existing topic: Råd søges om dyrelægen besøg/ og opdatering om hvordan det går

Der er gået dyr i min grønkål - ligner Stine til forveksling…

16 Synes om