Katte billeder oktober

Skønt billede! :heart_eyes: Og lidt skægt, for hvis det havde været siatalere, havde de ligget i én stor bunke. :grin:

2 Synes om


Hvad mener du? :sunglasses:

17 Synes om

Hjemmekontors hjælper :grin:

18 Synes om

Sikke en dejlig hjælper :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Yoyo holder virkelig weekend

16 Synes om

Lørdag…

21 Synes om

Mon han er knækket :gruble:

17 Synes om

Ikke forstyrre… :wink:


Bastian, 08.10.2021

20 Synes om

Hvor er Bastian dog en flot herre :blush: sikke nogle flotte hvide poter

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Spotty hygger …

19 Synes om

David og Goliath…

De hygger sig sådan sammen, Born er lige pt hos mine forældre, men kommer hjem til mig i næste uge. Ihhh håber mine kan lide ham lige så meget som Bacchus kan

18 Synes om

Katte er nogle gange besværlige at tage billeder af…

Men nogle blev vellignende, der skulle så 153 billeder til hvad max 5 der kan bruges…

20 Synes om

Jeg er godt nok vild med hans farver, glæder mig til at se ham vokse op.

1 Synes om

Genetisk er han jo rød og intet andet… Men ja på billeder er han en smuk d 23,5 (dvs han har makrel striber på den ene side og spottet på den anden… Suk… Satser på at de spøgelsesstriber bliver lidt mindre tydelige med alderen) Men ja bortset fra det, så er han pæn dyb rød.

1 Synes om

Ja gik næsten ud fra han “kun” var rød, hvilket jo er min yndlingsfarve til katte. Men p.g.a. striberne, ser han ud som om han er flere forskellige røde, hvilket jeg godt kan lide. :smil:

Kan kun holde med @Enki :slightly_smiling_face:, jeg er også total vild med hans flotte røde farve. Hvordan det er ren genetisk om det er rigtig godt eller skidt, har jeg ikke lært endnu, håber jeg knækket kode til og finde ud af det en gang, og om stribede er godt eller skidt, jaaa. Mon ikke jeg bliver klogere engang. Men kan læse mig til du gerne ville haft dem bedre. Men for mit uvidende fag genetisk blik, er han flot rød maine coon

Med venlig hilsen beimis ejer

Fine dreng, han minder mig lidt om Diego da han var bette, lidt anderledes (bedre) øjne på Born dog :smil:

Den er vist god nok

16 Synes om

Finn i en typisk Finn’sk sovepositur.

20 Synes om

Han er muligvis i familie med Spotty … :tihi:

3 Synes om