Katte billeder oktober

Og jeg er vild med hans udtryk - især på øverste billede… :heart:

Striber rules! :thumbup:

2 Synes om

Nu sidder jeg pænt her ved min mad, så giv mig dig noget… kvinde menneske… :joy:

22 Synes om

Det blik kan man da kun adlyde :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Ja… hun miaver hellere ikke. Men siger mere vov vov, det lyder så mega sjovt. :heart:

6 Synes om

Mit søde får i ulveklæder. :hjerte:

17 Synes om

En samling sjov billeder af katte oplevelser på badeværelset :laughing:

8 min vare videoen

Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Beviset på, at jeg ikke sidder med en baby lige nu :tihi:

20 Synes om

Han flytter sig lidt rundt, men hænger stadig ud :sweat_smile:

15 Synes om

Alexander nedlagde mig da jeg kom fra arbejde og krævede opmærksomhed - det fik han så :heart:

15 Synes om

Dét er altså også vigtigt! :smiley:

1 Synes om

Også vigtigt - nope, det vigtigste… :smirk_cat:

4 Synes om

Tøsehygge :heart_eyes:

19 Synes om

Sikke dog en smuk kat og hund :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

Tak for de søde ord. :smiling_face_with_three_hearts:

1 Synes om

Hvordan kan den skøre kat synes at den sidder godt :huh:

14 Synes om

Pelstæppet aka Frederiks ynglingsposition når vi putter i soveværelset :heart:

23 Synes om

Frederik hjælper med at hænge vasketøj op…

Vi er dog ikke helt enige om, hvor længe det skal blive hængende… :argh:

18 Synes om

Taget den 11.10 2021
Beimis i hans retro blomsterkasse, ja jeg ved godt de i højste kurs i retro butikker :money_mouth_face: :money_with_wings:, men den er fantastisk som katte seng, så det er det den bliver brugt til :blush:


Ja nu vil i allefleste nok tænke sikke en gang rod bag ved, jeg undskylder, men kasser har beimis passer sat der og lavet huller i, så beimis kan lege gemme i mellem og bag ved kasserne, samt hoppe op I den ene, der er afstivet med pinde, og gå ind i den ene og ligge sig i som i en hule , samt fange papir i hullerne, der bliver jævnligt limet nyt papir, der kan fanget og hives itu. Ja det er måske meget primitiv, men det bliver brugt flere gange om dagen. Men det fungerer som legeplads for beimis.

Også tro jeg også beimis og passer har hygget sig med og lave hjemmelavet legeplads

Med venlig hilsen beimis ejer

14 Synes om

Har du fået ham hjem igen? :heart_eyes: Jeg har ikke fyldt med herinde i et stykke tid.

1 Synes om

Nej :cry: og jeg får det heller ikke mere. Men jeg giver ham den bedste liv jeg kan nu som situation ser ud nu.
En længere forklaring her Råd søges om dyrelægen besøg/ og opdatering om hvordan det går - #66 af Beimis.
I denne opslag her

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om