Har læst updateringen. Ingen tvivl om at du vil alt det bedste for Beimis❤
Efter Alfreds død så har jeg fået en ny tæt ven. Fiona opholdt sig en del i kælderen og sov, når hun var hjemme. Nu er hun rykket op i stuen og hænger rigtig meget på mig og dyrker livet som single kat. Der var jo ikke den store varme mellem hende og Alfred. Hun hvæste meget af ham efter vi flyttede i det nye hus. Måske hun kunne lugte han var syg…
Godt hun kan pleje dig lidt.
For mig har det været en stor trøst at jeg har Alvin, så jeg ikke er alene efter Emina døde.
Lige præcis ![]()
For en gangs skyld lykkes det mig at få et par (dårlige) billeder af hvor sød Alvin kan være om natten. Jeg sover jo grundlæggende dårligt og er gerne oppe 3-7 gange hver nat, og for det meste kan jeg ikke falde i søvn med det samme, men sidde så enten lidt med min tablet eller læser i en bog. Og i de tilfælde sker det ofte, at Alvin nærmest skal ligge oven på mig/det jeg laver, så jeg aer ham med en hånd og bruger den andet til det jeg har gang i.
Det er ofte lettere besværligt, men jeg elsker at jeg endelig igen har en kat der når det passer ham, elsker at være tæt og vil kæles, det har jeg virkelig savnet lige siden jeg mistede Hannibal i 2002.
Skønne Alvin - godt han kan holde dig med selskab, når søvnen ikke vil indfinde sig. ![]()
Ja det er dejligt at kunne bruge tiden på noget fornuftigt, når nu jeg går glip af søvn. ![]()
Ja man kan godt pludselig få en noget mere kælen kat, når de bliver enebørn. Det er også det jeg oplever med Fiona. ![]()
Jeg har heldigvis været så heldig, at det har været sådan det meste af tiden jeg har haft ham. Den eneste forskel jeg har kunne mærke på Alvin, efter Emina døde, er at han er en smule mere kælen i dagtimerne, og at han er begyndt at tage nogle løbeture. Det sidste skyldes nok at han nu får canosan.
Sikke dog en dejligt billed af banden ![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Jeg har sagt til Lillefisen, at han godt kan gå igang med at sætte krave til udstillingen i Hedensted.
Han er godt igang ![]()
![]()
Jeg opdagede først Fritzz, da jeg læste din tekst. ![]()
Igen en samling dejlige billeder af katte, samlet i en video ![]()
9:30 min vare videoen
Med venlig hilsen beimis ejer
Fantastisk billede. ![]()