Katte-Misserne hjælper med at teste ny grøn baggrund

Så er jeg på banen med nye billeder - Skulle teste en af mine 4 nyre baggrunde, og Katte-Misserne er altid søde at hjælpe! :love2:
Jeg er virkelig trådt uden for “min boks” med denne baggrund.
Faktisk kan jeg ret godt lide den. Så dejligt jeg vovede pelsen.

Amidale var jo som altid mest på! :hjerte:

Gismo fyldte for meget, så mange blev ikke til noget… :ups:

Og Diamond. Ja, hun var bare træt at se på, så ikke så spændende. :tihi:

Det er altså nogle dejlige, dygtige og hjælpsomme forsøgsmisser du har :wehuu:

Tusinde tak Dorthe. :slight_smile:

Jeg er glad for mine “små hjælper”. :smiley: Lige som julemandens små alfer. :tihi:

Ærligt!!! Jeg bryder mig ikke om den grønne baggrund… sorry!
Misserne er jo en anden ting :wink:
Men den grønne er for svag i kontrasten på de billeder jeg ser (men jeg er IKKE prof.)

[QUOTE=DK Sugieh;774437]Ærligt!!! Jeg bryder mig ikke om den grønne baggrund… sorry!
Misserne er jo en anden ting :wink:
Men den grønne er for svag i kontrasten på de billeder jeg ser (men jeg er IKKE prof.)[/QUOTE]

Jeg takker for konstruktiv kritik. :ok: Dejligt du vil skrive din ærlige mening. :slight_smile:

Farven er heller ikke jeg synes er pæn. - Men for en gangs skyld synes jeg den er afdæmpet og får kattene lidt mere frem. :slight_smile:

Men vi kan ikke alle synes om de samme. - Stod jeg og købte baggrunde i sidste uge, var det ikke denne grønne men en skrige gul som var kommet i bilen. :tihi:

Smukke, smukke katte - og Amidale med det englefjæs, hun kan da aldrig finde på at gøre noget, hun ikke må :høhø:

Faktisk er hun en engel uden lige - Hun bliver SÅ ked af det hvis hun gør noget hun ikke må. - Fx når jeg børster hende, og hvis hun slår mig og jeg siger “Av, nej”, så kigger hun så trist på mig bagefter. - Den kat kan ikke gøre en flue fortræd. :love2:

Tak for roserne Eva. :slight_smile:

uh jamen jeg er vild med både baggrunden og ikke mindst de lækre modeller, hvor køber man sådanne baggrunden henne ?

MVH
Gitte

[QUOTE=Kimilla;774451]Faktisk er hun en engel uden lige - Hun bliver SÅ ked af det hvis hun gør noget hun ikke må. - Fx når jeg børster hende, og hvis hun slår mig og jeg siger “Av, nej”, så kigger hun så trist på mig bagefter. - Den kat kan ikke gøre en flue fortræd. :love2:

Tak for roserne Eva. :)[/QUOTE]

Man kan godt se på hende, at hun er en venlig og blid kat, synes jeg :hjerte:

Flotte katte, flotte billeder. :juhu:…som altid!
Billederne er utrolig skarpe!

[QUOTE=GitteS;774453]uh jamen jeg er vild med både baggrunden og ikke mindst de lækre modeller, hvor køber man sådanne baggrunden henne ?

MVH
Gitte[/QUOTE]
Tusinde tak Gitte. :slight_smile:
Jeg køber hos flashogfotobutikken :smiley:

Det er lige min Amidale. :hjerte:

[QUOTE=Apollo;774455]Flotte katte, flotte billeder. :juhu:…som altid!
Billederne er utrolig skarpe![/QUOTE]
Jeg bukker og takker for roserne! :slight_smile:

Jeg er VILD med baggrunden.
Den er rolig for øjet, og for mig gør den det, at mit fokus bliver på kattene.

[QUOTE=DK Lindvig;774520]Jeg er VILD med baggrunden.
Den er rolig for øjet, og for mig gør den det, at mit fokus bliver på kattene.[/QUOTE]

Her er jeg helt enig med Hanne

Elsker de smukke billeder du laver af dine katte :smiley:

Perfekt baggrund!
Lige min favorit til de mørke tabbyer!

Som altid flotte billeder.
Jeg synes det er en flot baggrund især til Amidale, på billede nr 4 ser den dog en anelse mere grøn ud, det er endnu flottere! Det har vel noget at gøre med lys og blitz hvor grøn den syner ?? På billedet af Diamond synes jeg den virker lidt for grå idet.
Men de er jo alle tre dejlige om de gider ligge der og lege fotomodeller :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;774532]Perfekt baggrund!
Lige min favorit til de mørke tabbyer![/QUOTE]
Helt enig :wink:

[QUOTE=DK Lindvig;774520]Jeg er VILD med baggrunden.
Den er rolig for øjet, og for mig gør den det, at mit fokus bliver på kattene.[/QUOTE]
Tak Hanne. - Det e lige hvad jeg gik efter med denne baggrund. :slight_smile: At kattene er i fokus. S

[QUOTE=Noël;774530]Her er jeg helt enig med Hanne

Elsker de smukke billeder du laver af dine katte :smiley:

[/QUOTE]
Jeg bukker og takker mange gange. :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;774532]Perfekt baggrund!
Lige min favorit til de mørke tabbyer![/QUOTE]
Tak Pia - Jeg er overrasket efter jeg selv har fået den i hus. :slight_smile: I like. :smiley:

[QUOTE=HeroldDesign;774533]Som altid flotte billeder.
Jeg synes det er en flot baggrund især til Amidale, på billede nr 4 ser den dog en anelse mere grøn ud, det er endnu flottere! Det har vel noget at gøre med lys og blitz hvor grøn den syner ?? På billedet af Diamond synes jeg den virker lidt for grå idet.
Men de er jo alle tre dejlige om de gider ligge der og lege fotomodeller :-)[/QUOTE]

Tusinde tak for de pæne ord. - Heldigvis svinger farverne ikke så meget længere. :slight_smile: Men jeg har prøvet lidt forskellige lys styrker, og med Diamond lukker jeg mindre lys ind i kamerahuset, da hun ellers brænder ud i det hvide. Så baggrundsfarven er ikke så fantastisk til hende, den bliver sær…
Kan godt se den er mere grøn på billede 4 af Amidale. - Jeg tror det er fordi man ser mere af højre side, og der er mindre power på min flash, end jeg har på venstre side. Måske det som spiller ind. :slight_smile:
Amidale og normalt også Gismo, er jo fantastiske. - Diamond er med på legen igen, men ser hurtig træt og pæreformet ud. :tihi:
Jeg klager bestemt ikke over Amidale og Gismo som kommer af sig selv, når jeg stiller op. :smiley:

Jeg kan rigtigt godt lide baggrunden - fordi den er lige netop det, baggrund. Og Amidale? Ja, hun er jo som sædvanligt en ægte diva :slight_smile:
VH
Susanne

Sikke nogle fine billeder.

Dejlige billeder som altid, synes baggrunden er rigtig god til dine missere :slight_smile: