Kattebakke skjuler

Nu har jeg hørt at der er flere af jer der har nogen kattebakke skjulere, kunne i ikke sende nogen billeder af dem??

Hvad med dem her :slight_smile:

Aj hvor er den smart!

Hvor er i gode!!

Jeg kunne godt tænke mig en slags kasse jeg kunne stille bakken i. Den skal kunne åbnes foran så man lige kan hive bakken ud og ordne den, og så skal jeg nemlig have noget stående oven på. Er der nogen der har idéer til hvor man kan få fat i sådan en som man så kan gøre lidt ved??

Byggemarked?

Jeg købte min “grundkasse” i Jem og Fix for ca. 80 kroner, så det er jo lige til at overskue :slight_smile:

Find dig et lille møbel. I IKEA er de så billige, så man rent faktisk godt tør save i dem :wink: Du kan jo rode lidt rundt på deres hjemmeside og få gode ideer.
Men jeg vil anbefale dig at finde på noget andet end at skulle hive bakken ud - jeg har i hvert fald 8-10 kg. i min og synes, at det ville være et pokkers besvær!

Smarte tingester. De har vi så ikke, men de har til gengæld deres eget værelse, hvor bakkerne står, og hvor de kan sprede sand ud over, så jeg kan feje eller støvsuge hver dag :doh:

Nej nej nej, hvor er det smart :yatta::yatta::yatta::yatta:

Hold da op hvor er det smart!! -uuh:respekt:
Jeg vil også have!:rundtosset:

Prøv at kigge på ikeahacker - der er rigtig mange gode ikea-kattemøbler :thumbup:

Skab fra IKEA, som er lagt ned på langs og så er der et stykke stof m/velcro foran. Der er god plads til en stor bakke, en sæk grus og litter lockeren :slight_smile:

jeg har en havehynde kiste fra jysk, med hul i siden. billig og diskret i entreen. den åbner jo så i toppen, men til gengæld har jeg så ikke låg på inde i.
men et ikea skab lagt ned på siden ville også være mit bud

Vi har købt en kiste. Den skal males når det bliver varmere, så lige nu er den ikke så pæn, men den var meget billig og den sørger for vi ikke har grus på gulvet :thumbup:

Vi har lavet et hul der hvor bimsen sidder og kigger ind og i bunden er der lagt en tæpperest + en kattebakkemåtte. I den lille hylde har vi så affaldsposer og skovlen. Det fungerer rigtig fint :slight_smile:

Ej, hvor nogle geniale ideer!!! Det skal jeg helt sikkert have lavet ENGANG…:slight_smile:

[quote=Nevadaisy;352759]Vi har købt en kiste. Den skal males når det bliver varmere, så lige nu er den ikke så pæn, men den var meget billig og den sørger for vi ikke har grus på gulvet :thumbup:

Vi har lavet et hul der hvor bimsen sidder og kigger ind og i bunden er der lagt en tæpperest + en kattebakkemåtte. I den lille hylde har vi så affaldsposer og skovlen. Det fungerer rigtig fint :)[/quote]
Smart :thumbup:

Der skal da males kattepoter på kisten, ikke? :tihi:

[quote=Zunar-J5;352997]Smart :thumbup:

Der skal da males kattepoter på kisten, ikke? :tihi:[/quote]

Det har faktisk været med i mine overvejelser :tihi: Men kæresten synes det er en dårlig ide :hmpf: :wink:

Bare mal den med kattepoter - og sig at hvis han gider male den over igen, må han jo gøre det :tihi: Det ville jeg have gjort…

.o0(Er egentlig glad for min kæreste ikke er gået fra mig for længst:ups:)

Jeg købte en slagbænk til børn, i jem og fix, til en lille 100 kr.
Savede hul i enden og vupti så har jeg en kattebakkeskjuler.
Det blev så godt, at jeg var nødt til at købe de sidste 3, til samme formål.

De er hvide på små stålben.
Har overvejet at sætte en kattelem i hullet, så der er lidt mere lukket.
Har store blomsterkrukker stående ovenpå, og den i gangen er der box hynder, så den fungerer som bænk også.
Egentlig var den tiltænkt, os når vi skulle have sko på, men kattene synes det er det mest fantastiske sted at ligge.

[quote=Mig og Mille T;353520]Har overvejet at sætte en kattelem i hullet, så der er lidt mere lukket.
Har store blomsterkrukker stående ovenpå, og den i gangen er der box hynder, så den fungerer som bænk også.
Egentlig var den tiltænkt, os når vi skulle have sko på, men kattene synes det er det mest fantastiske sted at ligge.[/quote]

Bortset fra, at min er “træ” over det hele, lyder det til at være samme princip. Jeg har valgt at klippe et stykke voksdug, så det passer for enden og så strimle det, så selv blondinen herhjemme kan finde igennem. På toppen ligger så boxhynder, der matcher voksdugen (begge dele fra Jysk) :slight_smile: