Hold op hvor er det smart!!!
Sådan en vil jeg da også ha!
Hold op hvor er det smart!!!
Sådan en vil jeg da også ha!
Billeder!!!
Jeg tror, du bliver nødt til at specificere, hvad du vil have billeder af, før du får dit ønske opfyldt
[quote=Temple Bar;353596]Jeg tror, du bliver nødt til at specificere, hvad du vil have billeder af, før du får dit ønske opfyldt :)[/quote]Jeg blev vist så ivrig at jeg glemte at trykke på citatknappen
Men jeg vil vældigt gerne se billeder af både din og Mig og Mille T’s kreationer
Start:
Udskåret i siden:
Set oppefra:
Og som den står færdigt:
[quote=Temple Bar;353603]Start:
Udskåret i siden:
Set oppefra:
Og som den står færdigt:
[/quote]Tusind tak - den er da bare superfin!!!
Min er stortset magen til Tempelbars, fraset de er på stålben og så har jeg ikke fjernet hele den ene ende, men blot skåret et hul, som passer til en kattelem.
Farve og størrelse er ens.
Smart bænk! Der skulle bare lige et tæppe i bunden Og så synes jeg ikke helt, jeg har m2 nok til een. Men den er noget mere nydelig end et IKEA-skab (der dog så længe mine marsvin lever, alligevel skal være her, og derfor lige så godt kunne mishandles/udnyttes lidt mere).
Der ligger en “foran-kattebakken-måtte” i den til daglig
Det er ikke fordi den fylder alverden (jeg har bestemt ikke mange m2 at gøre godt med) og så går den faktisk ind og agerer ekstra siddepladser ved sofabordet.
Hejsa, lidt sent, men må jeg spørge hvad den “boks”, der står på højkant på dit billede nr 3 er for en.
Og hvad er en litterlocker?
Jeg leder efter en løsning til at slippe for kattegrus overalt i min lille lejlighed.
[quote=Jeanette H;360383]Hejsa, lidt sent, men må jeg spørge hvad den “boks”, der står på højkant på dit billede nr 3 er for en.
Jeg leder efter en løsning til at slippe for kattegrus overalt i min lille lejlighed.[/quote]
Det er netop Litterlockeren hun har stående på det 3. billede. Det er dybest set en ‘blespand’ til klumperne fra kattebakken, hvor klumperne holdes lugtsikkert nede i bunden af beholderen.
Aaah det var da smart:) Jeg bruger pt hundens poser til at samle Olivers klumper:D
Hvor kan man købe sådan en litterlocker? Og hvordan fungerer den? Åbner man “bare” låget og ned med klumper og låget på igen? Er der en pose i bunden? Jeg har ikke børn, så ved ikke lige hvordan en blespand fungerer:ups:
Tak for svar:)
Du kan læse om Litterlockeren her: http://litterlocker.com/english/product_ll2.html
Og købe den bl.a. her: Cat Litter Boxes & Trays | Choose from the best cat toilets og her: Nachfüllkassette für LitterLocker II Katzenstreu Entsorgungseimer günstig kaufen | zooplus (og der er en masse andre dejlige, billige ting, og portoen er rørende billig hhv. 9,9 pund eller 6,9 euro uanset hvor meget, du køber).
[quote=pivnu;360410]Du kan læse om Litterlockeren her: http://litterlocker.com/english/product_ll2.html
Og købe den bl.a. her: Cat Litter Boxes & Trays | Choose from the best cat toilets og her: Nachfüllkassette für LitterLocker II Katzenstreu Entsorgungseimer günstig kaufen | zooplus (og der er en masse andre dejlige, billige ting, og portoen er rørende billig hhv. 9,9 pund eller 6,9 euro uanset hvor meget, du køber).[/quote]
Uha ja, de har nogle gode hundeguffer:ups:
Tak for links, den er godt nok smart og ikke særlig dyr:)
[quote=Jeanette H;360383]Hejsa, lidt sent, men må jeg spørge hvad den “boks”, der står på højkant på dit billede nr 3 er for en.
Jeg leder efter en løsning til at slippe for kattegrus overalt i min lille lejlighed.[/quote]
[quote=Jeanette H;360406]Aaah det var da smart:) Jeg bruger pt hundens poser til at samle Olivers klumper:D
Hvor kan man købe sådan en litterlocker? Og hvordan fungerer den? Åbner man “bare” låget og ned med klumper og låget på igen? Er der en pose i bunden? Jeg har ikke børn, så ved ikke lige hvordan en blespand fungerer:ups:
Tak for svar:)[/quote]
[quote=pivnu;360410]Du kan læse om Litterlockeren her: http://litterlocker.com/english/product_ll2.html
Og købe den bl.a. her: Cat Litter Boxes & Litter Trays | Buy Now for Less at zooplus og her: LitterLocker Nachfüllkassete günstig kaufen | zooplus (og der er en masse andre dejlige, billige ting, og portoen er rørende billig hhv. 9,9 pund eller 6,9 euro uanset hvor meget, du køber).[/quote]
Det er lige præcis en litterlocker Super smart, kan købes på zooplus.
Den fungerer ved, at du åbner låget, kommer klumperne ned i og trækker et håndtag ud, så klumperne ryger helt ned i spanden og ikke kan ses (eller lugtes!) når man igen åbner spanden
[quote=Itzy Bitzy;360493]Det er lige præcis en litterlocker Super smart, kan købes på zooplus.
Den fungerer ved, at du åbner låget, kommer klumperne ned i og trækker et håndtag ud, så klumperne ryger helt ned i spanden og ikke kan ses (eller lugtes!) når man igen åbner spanden :D[/quote]
Tak, ja det virker dælme som en fiks ide og meget bedre end mine hundeposer, for jeg er jo nærig, så der går gerne et par dage eller 3 før de bliver smidt ud, fordi de er fyldt op:D Jeg får en ekstra uges dagpenge til d. 1. så der skal jeg ud og købe nyt kattemad (hvad jeg så end finder på at købe til den sære herre), og så kunne jeg jo godt lige købe sådan en litterlocker med… Og lidt guffer til Luna, så hun ikke bliver snydt-engel:fløjte:
Har lige indgået forlig med Victoria. Hun tisser ikke mere på de ægte tæpper, til gengæld har hun fået en privat kasse med avispapir i som står i gangen.
Vi er så blevet enige om her til aften om at sådanne en bakkeskjuler vil være en fantastisk ide, så når vores gæster er rejst, så tager jeg til Ikea og får fat i et møbel som kan skjule bakken og som også kan bruges til at sidde på når man tager fodtøj på
Åh, jeg vil så gerne også have skjult min kattebakke.
Nu har jeg sådan er i køkkenet.
(46x56x70 cm)
Mine venner kalder den “rumskibet”, haha. :klapper:
Jeg har egentlig vænnet mig til den, men kunne godt tænke mig en til i stuen. Jeg vil dog helst ikke have sådan en stående derinde. :S
Så jeg leder med lys og lygte og blandt brugte møbler … synes bare alt jeg finder, ligger på 500 kr eller derover. Og det er jo ærlig talt lidt mere end jeg har forventet at bruge. Så hvis der sidder nogle med konkrete links eller tips, til hvor man kan få en “skjuler” der kan rumme en 46x56 cm bakke, så råb endelig højt!
psst Tea du kan bygge den selv
Vi har netop bygget en til stuen - den mangler at blive malet. Fordi vi ikke kunne finde noget der kunne rumme den uden at være for voldsomt.
Min er købt i Jem og Fix til under 100 kroner - og så er det jo bare om at have målebåndet med i byen og sikre, at de indvendige mål er gode nok