Kattebakke skjuler

[quote=Nevadaisy;360562]psst Tea du kan bygge den selv :stuck_out_tongue:
Vi har netop bygget en til stuen - den mangler at blive malet. Fordi vi ikke kunne finde noget der kunne rumme den uden at være for voldsomt.[/quote]
Arj, så handy tror jeg slet ikke jeg er. Altså, jeg kan godt smække en kasse sammen, men jeg tvivler på at det bliver et resultat jeg har lyst til at have stående fremme. :tihi:

Nøj, det var billigt! Jeg må straks finde vej til en Jem og Fix!

Hejsa…

Super god tråd…med mange gode ideer :slight_smile:

tak anna

Viste tråden til manden,som straks blev nervøs for sit arvegods,en gammel norsk brudekiste :tihi:

Så må vist hellere købe noget andet og bygge om:kryds:

Tine

Genialt - sådan noget skal jeg da have til stue og/eller altan, når ham den store sorte flytter ind engang i sommer…

[quote=Tea;360608]Arj, så handy tror jeg slet ikke jeg er. Altså, jeg kan godt smække en kasse sammen, men jeg tvivler på at det bliver et resultat jeg har lyst til at have stående fremme. :tihi:
[/quote]

Det er selvfølgelig lige det :stuck_out_tongue: - du kender ikke en der kan hjælpe :? Det er ikke ret svært, hvis du bare skal have en firkantet kasse med låg - som vi har lavet :slight_smile: Blot et forslag, hvis skabene ikke passer - vi har kigget på mange skabe, men enten var de ikke dybe nok eller også var de ikke høje nok (og hvis de var, så var de FOR store), så vi blev nødt til at lave det selv

[quote=skoglund;360907]Viste tråden til manden,som straks blev nervøs for sit arvegods,en gammel norsk brudekiste :tihi:

Så må vist hellere købe noget andet og bygge om:kryds:

Tine[/quote]

:klapper: Vi HAR sikret os at det ikke er en eller andens arvegods vi har skåret i - det kunne vi ikke få os selv til at købe og så bare “ødelægge” :slight_smile:

Her er en masse gode idéer…-what Til alt muligt smart…
http://ikeahacker.blogspot.com/search/label/pet%20furniture

Jeg faldt også lige over denne side som måske kan inspirer til andre ting… :slight_smile:

Zooplus har lige fået denne her på tapetet:

RED: Man skal dog bare lige være opmærksom på, at der ikke medfølger en kattebakke til at sætte indvendigt.

[QUOTE=Churchtown;552859]Zooplus har lige fået denne her på tapetet:

http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzentoilette/haubentoiletten/188367[/QUOTE]

Den er godt nok pæn :slight_smile:

Ja, det synes jeg også :slight_smile:
Jeg har set den for flere år siden på amerikanske hjemmesider, hvor jeg sukkede over den :hjerte:

Nøj, hvor ER den fin! :smiley: