Kattebakkeskjuler - Hjælp!

[quote=Blabl;498772]Nej, det ville være fedt :rock:

Jeg er ved at lave en kattebakkeskjuler. Men kan først få fingre i en stiksav den 12. december, så projektet er på standby :frowning: ØØØV[/quote]

Øvs. Vi skal også ud og låne en, hvis det er. Der er heldigvis ikke længe til. :høhø:

Kom lige i tanke om, at jeg skal have hjælp, hvis det skal være det høje skab, for Yarisen har ikke anhænger :thumbdown:. Så det bliver ikke i dag. Men derfor kunne man nu godt tage over og kigge -engel

Hvad bruger du til din skjuler?

[quote=Bølle-missen;498775]Øvs. Vi skal også ud og låne en, hvis det er. Der er heldigvis ikke længe til. :høhø:

Kom lige i tanke om, at jeg skal have hjælp, hvis det skal være det høje skab, for Yarisen har ikke anhænger :thumbdown:. Så det bliver ikke i dag. Men derfor kunne man nu godt tage over og kigge -engel

Hvad bruger du til din skjuler?[/quote]

I kan da låne en anhænger i IKEA :rock:

Et skab vi har haft læææææææænge:

[quote=Blabl;498786]I kan da låne en anhænger i IKEA :rock:

Et skab vi har haft læææææææænge:

[/quote]

Det passer da perfekt :thumbup:

Mente at bilen ikke har anhængertræk… :ups:

[quote=Bølle-missen;498792]Det passer da perfekt :thumbup:

Mente at bilen ikke har anhængertræk… :ups:[/quote]

Ja, det gør det nemlig :yah:

Ah… Ja, så hjælper en trailer ikke meget :tihi:

Jeg prøver at få min bror til at komme med en sav en af de nærmeste dage. Jeg vil have den lavet NU :venter:

Det er da ALT for fedt med den løsning fra Ikea, ville jeg os gerne have, men ku godt tænke mig samme længde, dog lidt højere, men kan ikke rigtig finde nogen, men må derud og kigge, så laver jeg til en bakke i gangen med opbevaring af mad i den anden side, og så en bakke op toilettet stadig :tihi: Har heldigvis en kat der ikke smider med grus, og hvis hun endelig gør, så er det oppe ved bruseren og der er en kant så det kommer ikke længere :thumbup:

Hvis det er det hvide skab du hentyder til, så er det jeg har linket til længere oppe, samme skab bare 192 cm. højt. Fåes også i 128 cm. højt. :slight_smile: Jeg kan ikke bestemme mig, så det er meningen jeg skal over og se, hvad de har. Men lige nu ligger der pænt meget sne og Odense Kommune har ikke penge til at rydde ordentligt. :argh: