Kattebilleder - august 2017 (kun ét af gangen)

[QUOTE=Trine;1315205]Men du kan godt gå væk, din harpe!
[/QUOTE]

Jeg kan ikke se billedet.

Damerne hygger på altanen. Frida 15 år og Fiona hendes bonus barnebarn på 1 år. :slight_smile: Åh min gamle mis falder af på den… :brist:

De to uldtotter var med i haven og plante en ny sommerfuglebusk og omplante en hosta og en hel masse andet. De moslede rundt og var rigtig dygtige til at hjælpe…
Fiona var så træt at hun dinglede rundt, men nej hun skulle ikke ind, tænk hvis man gik glip af noget…
Theodoristen gik kold så snart de havde fået lidt våd foder, godnat Elly sagde han så…

[ATTACH=CONFIG]115717[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]115720[/ATTACH]

Rigtige drenge ææælsker traktorer…

[QUOTE=DorteH;1315361]Rigtige drenge ææælsker traktorer…

[/QUOTE]
#rigtigekatteerstribede :hjerte:

Syntes også I skulle se Matilde Cantors pletskud :høhø:

I dag er det to år siden Bastian:hjerte: flyttede ind hos os. :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;1315379]I dag er det to år siden Bastian:hjerte: flyttede ind hos os. :smiley:

[/QUOTE]
Er der allerede gået to år? :uha:

Vi holder skarpt øje med hvordan du håndterer vaskemaskinen!! :smiley:

Luffe (Lighthouse) sover nææææsten med hovedet i madskålen :slight_smile:

Underlaget i fødekassen skulle skiftes, og killingerne blev flyttet over i en kurv. Hold nu k* hvor var de nuttede som de lå der :hjerte:
Zafira var som altid nysgerrig og skulle da lige stikke sin næse heeeeeeelt ned til killingerne :høhø:

[QUOTE=Frida;1315248]Åh min gamle mis falder af på den… :brist:
[/QUOTE]

:trøste: Jeg husker følelsen alt for godt. Hver dag er en gave, men det fylder godt nok meget når vi når dertil…
VH
Susanne

Knud :hjerte: aka lille varmesøgende mis-sil. :inlove: Han er svært at tage billeder af, for han er næsten konstant klæbet fast til mit skød eller min dyne. Men i går lykkedes det mig at fange ham i haven.

:hjerte: Saga :hjerte:

[QUOTE=dkkorat;1315407]:hjerte: Saga :hjerte:

[/QUOTE]

Årrrh, min navnesøster! :wehuu: Arh men, altså… Hun ligner en sort smoke… :smelter:

Så blev Diamond snippet, hun er ikke så vild med spadseredragten, men nu må man da sige hun er spotted

[video]Facebook

Frida havde fanget en mus…og det blev Asta glad for :hopla:

//youtu.be/m_1qd1kg0mA

[QUOTE=Beydana;1315428]Frida havde fanget en mus…og det blev Asta glad for :hopla:

//youtu.be/m_1qd1kg0mA
[/QUOTE]

Hvor er hun sød:hjerte: Og det er da flot, at hun får lov at lege med Fridas bytte! Har de to damer rigtigt fundet hinanden nu?