Kattebilleder - august 2022

Det er vist en værre hyggefis jeg har anskaffet mig :smiling_face_with_three_hearts:

#kodakmoment

28 Synes om

Hvor er han da lækker @Skattekat :heart_eyes:

3 Synes om

Det er han … han er i hvert fald aldeles bedårende når han sover :crazy_face:

7 Synes om

Hvor er han kær🐈‍⬛

1 Synes om

Jeg er egentligt i gang med oprydning, men han sover :shushing_face:

21 Synes om

Dygtig kodak, søger for slaven får hvile tid

2 Synes om

Herhjemme er det også svært at komme igang med noget :grinning: Men jeg klager ikke :hjerte:

23 Synes om

Mor og Mille er alene hjemme… jeg sidder og hører musik. Mille skal lige vaskes.:grin:

Mand og børn er til Bording cup (fodbold)
Jeg har været på arbejde fra 7-14.

18 Synes om

Morgenhygge :heart:

16 Synes om

Vi var på udstilling igår, de to killinger for første gang og for eget vedkommende er det dælme også lang tid siden jeg har været afsted. De var begge ret trykkede da de kom på bordet, men havde super gode dommere og jeg forsøgte at være cool, så begge killinger endte med at gå fra bordet med høj hale. I løbet af dagen blev det dog lidt for meget for Liberty, Lee var totalt cool hele vejen igennem og blev også kaldt til nominering som han dog tabte til en abyssinier killing.

En medudstiller tog disse billeder af undertegnede og Lee ved dommerbordet (sætning ændret så @Skattekat ikke tager fejl af hvad der foregår :joy:)

Her beder han om næsekys, det fik han selvfølgelig :hjerte:

… og her er vi sidst i bedømmelsen hvor han selv er gået over til dommeren

17 Synes om

Der blev jeg lidt skuffet, du er jo ikke på dommerbordet … :venter:

4 Synes om

@Skattekat Du er en ordkløver :hoho: :joy:

4 Synes om

@Vipstosen - Jeg tog også lige to billeder af jer til bedømmelse - resten er så europé billeder :hoho:

15 Synes om

Ej, hvor er de blevet gode af ham. Lagde slet ikke mærke til at du tog dem :joy:

3 Synes om

Du var nok mentalt optaget, for du så mig godt og sagde til dig, at også jeg fik et godt et af ham :tihi:

2 Synes om

@Eva_K Det er helt og aldeles væk fra hjerne, så ja til mental optagelse andetsteds lige der :joy:
Men ja, jeg var helt og aldeles optaget af at Lee fik en god oplevelse og forhåbentlig slappede af i løbet af bedømmelsen :wink:

4 Synes om

Er lidt i tvivl om hvorvidt nedenstående link mon kan ses ?
Men her er i så fald en lille video med nogle store pattebørn :joy:

… og hvis ikke den kan ses ved at trykke på linket kan man søge efter Hadibadjas på FB, det er seneste opslag

7 Synes om

Man kan godt se det, forkælet “småbørn” :grin:

Hyggenygge :revolving_hearts:

22 Synes om

I dag er det LouLous 8 års fødselsdag :heart_eyes_cat::flag:

23 Synes om