Kattebilleder - august 2022

@FinnFrodesNevoe og godsøndagmorgen til Nalle og dig :thumbup:

Hvor er han da en flot fyr, den lille stribede :heart_eyes:

1 Synes om

Så artig kan man se ud, når man vil opnå noget… :smiley:


Bastian, 13.08.2022

22 Synes om

Mad ?

1 Synes om

Babyer har brug for hudkontakt :smiling_face_with_three_hearts:

22 Synes om

De her to har været på TICA udstilling i weekenden og det gik over al forventning

Mor Lathania fik en enkelt finale, fik en 8. plads :sun_with_face:

Lee bassen fik 3 finaler ud af 5 mulige og fik en 5. plads, en 3. plads og 1. plads!

Jeg er så stolt af ham, det kan slet ikke beskrives og blev så rørt da han fik sin førsteplads at der lige røg nogle tårer afsted :grin:

18 Synes om

Et stort tillykke med de fine resultater :flag: :flag:

Med venlig hilsen

Stort Tillykke :thumbup:

Artig…? Insisterende, vil jeg snarere mene - få så den skål fyldt op…! :smirk_cat: :wink:

4 Synes om

Mascot er i bad

10 Synes om

Kodak er hjemme igen efter kastrationen og han er træt :zzz:

Jeg var spændt på, om de kunne tattoovere de foldede ører, men han er grøn i begge ører, så det kunne de åbenbart :tihi:

Godt det er overstået!

22 Synes om

Det havde jo været nemmere for både dig og Kodak, hvis de havde kastreret ham inden de formidlede ham videre!
Underligt at de ikke gør det, for det er garanteret ikke alle, der kommer og får det gjort.
Har de samme politik med hensyn til hunkatte kan jeg godt se en del ups-kuld :yikes:

3 Synes om

Jeg synes også det er underligt at de har den 2 kg. regel, når nu der findes dyrlæger der sagtens kan neutralisere killinger der ikke har nået den vægt :gruble:

5 Synes om

Det undrer også i høj grad mig.

De har i det hele taget en del underlige regler. Bl.a. killinger kun til friløb?

1 Synes om

Kasser er altid et hit





15 Synes om

De er søde begge to - men ham/hende der ligger i kassen
:smelter:

2 Synes om

Det er en dreng der ligger i kassen og søster det sidder oven på. Kan kun give dig ret han er lækker :smelter:

1 Synes om

Anden sidste billed :hjertekat:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Wannabe-trucker kat med armen i karmen :grin:

13 Synes om

Cassie har fået et bad, da hun flytter i nyt hjem på mandag.
Hold da kæft det er ærgeligt hun ikke fungere i flokken for hun er gude smuk og klare sig godt p udstillinger

20 Synes om